Διαδώστε την εορταστική χαρά και τη μαγεία μάρκετινγκ χειροτεχνίας με συσκευασίες διακοπών
Είναι πάλι αυτή η μαγική εποχή του χρόνου, όχι μόνο λόγω των δώρων, των χριστουγεννιάτικων δέντρων και των λαμπυρών φώτων. Η περίοδος των διακοπών είναι όταν οι πωλήσεις σας μπορούν πραγματικά να εκτιναχθούν στα ύψη, υπό την προϋπόθεση ότι λάβετε τις σωστές αποφάσεις μάρκετινγκ.
Κατά την ανάπτυξη της στρατηγικής προώθησης, μην ξεχνάτε τη συσκευασία σας. Η αποτελεσματική συσκευασία προϊόντων θα διασφαλίσει ότι τα προϊόντα σας θα ξεχωρίζουν στα ράφια των καταστημάτων και θα προσελκύουν περισσότερη προσοχή από παρόμοιες προσφορές από μεγάλους ανταγωνιστές.
Έχοντας αυτό κατά νου, ας εμβαθύνουμε σε μερικές από τις καλύτερες στρατηγικές για να κάνετε τη χριστουγεννιάτικη συσκευασία σας εντυπωσιακή αυτή την εποχή.
Ενσωματώστε το με την εικόνα της επωνυμίας σας
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κάνετε τη συσκευασία σας αξέχαστη και να δημιουργήσετε μια μόνιμη εντύπωση είναι να διασφαλίσετε ότι ευθυγραμμίζεται τέλεια με τη συνολική σας στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες ποτών όπως η Coca-Cola διαπρέπουν σε αυτό. Δεν τροποποιούν απλώς τη συσκευασία τους για την περίοδο των γιορτών. ενημερώνουν επίσης τον ιστότοπό τους, τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, τις διαφημιστικές πινακίδες και οτιδήποτε άλλο για να δημιουργήσουν μια συνεκτική εμφάνιση. Ακόμη και μικρότερες επιχειρήσεις θα πρέπει να παράγουν περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης που αντανακλά και ενισχύει την εορταστική ατμόσφαιρα της συσκευασίας τους.
Επιλέξτε ένα θέμα
Η επιλογή του σωστού θέματος θα ενοποιήσει όμορφα τη χριστουγεννιάτικη συσκευασία σας. Μια κλασική προσέγγιση είναι να χρησιμοποιείτε κόκκινα ή πράσινα χρώματα που προκαλούν αμέσως το πνεύμα των διακοπών στους πελάτες.
Διατήρηση της αναγνώρισης της επωνυμίας
Εάν τα προϊόντα σας βρίσκονται στα ράφια λιανικής, είναι σημαντικό η επωνυμία σας να παραμείνει αναγνωρίσιμη στον εορταστικό επανασχεδιασμό σας. Πολλές επιχειρήσεις υπερβαίνουν τα όρια με μια εκπληκτική αισθητική διακοπών που μπορεί να κρύψει την ταυτότητα της επωνυμίας τους. Εάν το κάνετε αυτό, κινδυνεύετε να χάσετε πελάτες που ενδιαφέρονται ήδη για τα προϊόντα σας.
Κρατήστε το απλό
Πολλές επιχειρήσεις πιστεύουν λανθασμένα ότι οι εορταστικές συσκευασίες πρέπει να είναι περίπλοκες ή περίτεχνες. Το μειονέκτημα των πολύπλοκων σχεδίων είναι ότι μπορεί να χρειαστούν μήνες για να δημιουργηθούν και να παραδοθούν. Εάν παραγγείλετε τη χριστουγεννιάτικη συσκευασία σας τον Νοέμβριο, εξετάστε το ενδεχόμενο να εξατομικεύσετε τις συσκευασίες που διατίθενται στο διαδίκτυο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το βελτιώσετε, όπως να προσθέσετε ετικέτες ή να κολλήσετε ένα φιόγκο για να το κάνετε να μοιάζει με δώρο. Θα μπορούσατε ακόμη και να τυλίξετε ένα φιόγκο γύρω από το εξωτερικό. Οι πελάτες θα εκτιμήσουν αυτές τις μικρές αλλά ουσιαστικές ενημερώσεις στον σχεδιασμό της συσκευασίας σας. Εναλλακτικά, σκεφτείτε να προσθέσετε μια ετικέτα μέσα ή έξω από τη συσκευασία για να στείλετε στους πελάτες σας εποχιακούς χαιρετισμούς. Κάντε το προσωπικό και θα νιώσουν μια σύνδεση με την επωνυμία σας.
Πότε πρέπει να λανσάρετε τη συσκευασία διακοπών σας;
Εάν είστε στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι το εορταστικό μάρκετινγκ ξεκινά νωρίτερα κάθε χρόνο. Επομένως, οποιαδήποτε στιγμή μετά το Halloween είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να προωθήσετε μια νέα έκδοση διακοπών ενός από τα κορυφαία προϊόντα σας. Θα μπορούσατε ακόμη και να το εισαγάγετε στην αγορά νωρίτερα με αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες μέσω email και καμπάνιες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Αγοράστε τη συσκευασία διακοπών σας τώρα
Τώρα είναι η ιδανική στιγμή για να αγοράσετε τενεκέδες ή σωλήνες από χαρτόνι για τα προϊόντα σας αυτή τη σεζόν. Αυτά τα στοκ αντικείμενα προσαρμόζονται εύκολα με υπέροχες ετικέτες που θυμίζουν στους πελάτες αμέσως τις καμπάνες από έλκηθρο, το γκι και τη μαγεία των Χριστουγέννων.