Cupid’s Selection: Κορυφαία συσκευασία για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Ενώ πρόσφατα μοιραστήκαμε συμβουλές για τη δημιουργία της τέλειας συσκευασίας για την περίοδο των γιορτών, είναι σημαντικό να προσβλέπουμε πάντα στην επόμενη ευκαιρία πωλήσεων. Αυτό μας φέρνει σε μια εποχή γεμάτη αγάπη, ρομαντισμό και αυτές τις ακριβές κρατήσεις για δείπνο:
Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Πρόσφατες εκτιμήσεις δείχνουν ότι οι άνδρες στην ΕΕ ξοδεύουν συνήθως περίπου 115 ευρώ για τα δώρα του Αγίου Βαλεντίνου, ενώ οι γυναίκες περίπου 75 ευρώ. Τα συναρπαστικά νέα; Οι δαπάνες για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου συνεχίζουν να αυξάνονται κάθε χρόνο, ξεπερνώντας τον πληθωρισμό.
Παρά ορισμένα παράπονα για την εμπορευματοποίηση, οι καταναλωτές εξακολουθούν να αγκαλιάζουν ολόψυχα αυτές τις διακοπές.
Αγοράζουν διάφορα είδη, όπως:
- Αρωμα
- Σοκολάτες
- Λουλούδια
- Προϊόντα Ευεξίας
- Εσώρουχα
- Και πολλά άλλα
Στην πραγματικότητα, εάν στοχεύετε καταναλωτές, υπάρχει μια σημαντική ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις με τα κατάλληλα προϊόντα και ελκυστικές συσκευασίες κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν.
Λοιπόν, πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτήν την ευκαιρία; Λοιπόν, η αποτελεσματική συσκευασία μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές για να διασφαλίσετε ότι η συσκευασία σας αιχμαλωτίζει τις καρδιές των πελατών.
Δημιουργήστε μια αξέχαστη εμπειρία Unboxing
Παραδοσιακά, η συσκευασία επιλέχθηκε για την πρακτικότητά της. Οι πελάτες αναζήτησαν στιβαρές και ανθεκτικές επιλογές. Αν και αυτό παραμένει σημαντικό, αναζητούν κάτι επιπλέον σε ειδικές περιστάσεις. Όταν αγοράζουν δώρα, πολλοί προτιμούν προϊόντα που προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία unboxing.
Με προσεγμένο σχεδιασμό unboxing, η ίδια η συσκευασία γίνεται μέρος του προϊόντος. Μπορεί να προκαλέσει συναισθήματα μαγείας, νοσταλγίας ή ακόμα και ρομαντισμού. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βελτιώσετε την εμπειρία unboxing. Για παράδειγμα, μπορεί να κρύψετε ένα πακέτο μέσα σε ένα άλλο, όπως να τοποθετήσετε ένα μπουκάλι σαμπάνιας σε ένα διακοσμητικό σωλήνα από χαρτόνι. Αυτό όχι μόνο προσθέτει ένα στοιχείο έκπληξης, αλλά προστατεύει και τα εύθραυστα αντικείμενα κατά τη διάρκεια της αποστολής. Ορισμένες επιχειρήσεις προσθέτουν μια προσωπική πινελιά με χειρόγραφες σημειώσεις που εύχονται στους πελάτες καλή Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Το κλειδί είναι να είσαι ευφάνταστος.
Εξετάστε τις επιλογές χρωμάτων
Το χρώμα παίζει ζωτικό ρόλο στην επιλογή των σωστών κουτιών και κουτιών για τα προϊόντα σας. Για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, υπάρχουν πολλές επιλογές φυσικών χρωμάτων που πρέπει να εξετάσετε. Το κόκκινο, το χρυσό και το ασημί είναι δημοφιλείς επιλογές. Η κόκκινη συσκευασία, συγκεκριμένα, είναι ιδανική για τα είδη του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς συμβολίζει την αγάπη και τον ρομαντισμό. Σχεδόν κάθε προϊόν του Αγίου Βαλεντίνου έχει κόκκινο στο σχεδιασμό του.
Σκεφτείτε το σχήμα συσκευασίας
Τέλος, εξετάστε το σχήμα της συσκευασίας σας. Μερικές φορές, η πιο απλή επιλογή είναι η καλύτερη. Τα τενεκεδάκια σε σχήμα καρδιάς μπορούν να ευχαριστήσουν τους πελάτες, είτε χρησιμοποιούνται για σοκολάτες, γλυκά ή για οποιοδήποτε ρομαντικό δώρο. Αυτά τα κουτιά μπορούν ακόμη και να χρησιμεύσουν ως γοητευτικές λύσεις αποθήκευσης για κοσμήματα ή άλλα αναμνηστικά.
Ετοιμάστε τη συσκευασία του Αγίου Βαλεντίνου τώρα
Αν και μπορεί να φαίνεται νωρίς, τώρα είναι η ιδανική στιγμή για να ξεκινήσετε την προετοιμασία για την επόμενη σεζόν αγορών. Έχοντας έτοιμη τη συσκευασία σας, μπορείτε να αναπτύξετε μια στρατηγική μάρκετινγκ που σίγουρα θα προσελκύσει πελάτες και θα διασφαλίσει ότι τα προϊόντα σας θα πουληθούν μόλις ολοκληρωθεί η περίοδος των διακοπών.