5 προβλήματα συσκευασίας που θα μπορούσαν να βλάψουν τις κριτικές της επιχείρησής σας

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 3 min
Biscuit tin on glass table with a white background.

Περισσότερο από το 80% των πελατών θα ελέγξουν τις κριτικές προτού δεσμευτούν να αγοράσουν ένα προϊόν στο διαδίκτυο. Είτε εξερευνούν το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή προσωπικές παραπομπές, είναι ζωτικής σημασίας να ανακαλύψουν μια θετική αντίληψη για την επιχείρησή σας. Γι' αυτό είναι σημαντικό να διερευνήσετε ορισμένα από τα ζητήματα που μπορούν να βλάψουν τη γνώμη των καταναλωτών.

Παρόμοια με τις παραδόσεις, οι πελάτες μπορεί να έχουν μεγάλα προβλήματα με την εταιρεία σας εάν η συσκευασία που επιλέγετε δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Εδώ είναι μερικά κοινά παράπονα που πρέπει να αντιμετωπίσετε.

Ψευδές μάρκετινγκ 

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κάνετε το προϊόν σας να ξεχωρίζει είναι να προσαρμόσετε τη συσκευασία. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με εκτυπώσεις, ετικέτες και διάφορα άλλα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, εάν επιλέξετε να εξερευνήσετε αυτήν τη δυνατότητα, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες ή τα μηνύματα ταιριάζουν με το προϊόν μέσα. Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε μια εικόνα του αντικειμένου στο εξωτερικό της συσκευασίας, τότε πρέπει να ταιριάζει με αυτό που περιέχεται μέσα.

Είδη κατεστραμμένα 

Ένα μεγάλο παράπονο για τους πελάτες είναι τα αντικείμενα που παραδίδονται κατεστραμμένα. Αυτό συμβαίνει συχνά επειδή η συσκευασία που χρησιμοποιείται δεν είναι κατάλληλη για τη διατήρηση των αντικειμένων ασφαλή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε χρησιμοποιήσει αρκετό υλικό. Σε άλλες περιπτώσεις, θα μπορούσε να είναι ένα πρόβλημα με την εταιρεία παράδοσης, αλλά αυτό θα εξακολουθεί να αντανακλάται στην επωνυμία σας. Γι' αυτό η μεταλλική συσκευασία όπως ο λευκοσίδηρος είναι μια δημοφιλής επιλογή. Συνδυάζει την αντοχή του χάλυβα με την ομορφιά του κασσίτερου.

Δύσκολο άνοιγμα 

Η προσβασιμότητα είναι ένας άλλος βασικός παράγοντας που πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας όταν επιλέγετε ή σχεδιάζετε συσκευασία για ένα νέο προϊόν. Εάν η συσκευασία σας είναι δύσκολο να ανοίξει, τότε θα αφήσει τους πελάτες απογοητευμένους και ενοχλημένους. Αυτό ισχύει ακόμα κι αν το προϊόν που πουλάτε είναι απολύτως φανταστικό. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διασφαλίσετε ότι η συσκευασία σας ανοίγει εύκολα. Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε θήκες όρθιας θέσης, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχουν σχεδιαστεί με άνοιγμα για σχίσιμο.

Θολό ή απλό

Θα μπορούσατε επίσης να διαπιστώσετε ότι η συσκευασία σας είναι πολύ θαμπή ή απλή. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για αντικείμενα όπου η αισθητική είναι μέρος της έκκλησης. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να πουλάτε κεριά. Τα κεριά αγοράζονται συνήθως ως δώρα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Σε αυτήν την περίπτωση, οι πελάτες συχνά περιμένουν ότι η συσκευασία είναι όμορφη. Η συσκευασία από κασσίτερο κεριών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιτύχετε αυτόν τον αντίκτυπο και να διασφαλίσετε ότι το προϊόν σας δημιουργεί τη σωστή εντύπωση.

Μην ξεχνάτε, ένα μεγάλο ποσοστό της πελατειακής σας βάσης θα μοιράζεται εικόνες συσκευασίας που τους αρέσει. Επομένως, είναι προς το συμφέρον σας να είστε δημιουργικοί και ευφάνταστοι με τις σχεδιαστικές σας επιλογές.

Πολύ μεγάλο

Οι πελάτες ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον αυτές τις μέρες. Ειδικά οι Millennials θεωρούν την προστασία του πλανήτη ως κορυφαία προτεραιότητα. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλουν να αγοράσουν προϊόντα που σπαταλούν υλικά ή χρησιμοποιούν τεράστιες ποσότητες χαρτιού και χαρτονιού. Αντίθετα, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία σας ταιριάζει με τα μεγέθη του αντικειμένου που πουλάτε ή παραδίδετε.

Όπως μπορείτε να δείτε, οι επιλογές συσκευασίας σας μπορεί να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην αντίληψη των πελατών. Στην Tinware Direct, ειδικευόμαστε στην αποθήκευση και τη δημιουργία συσκευασιών που θα λατρέψουν όλοι οι καταναλωτές. Επικοινωνήστε με την ομάδα μας σήμερα για να μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει.


μπορεί να σου αρέσει επίσης Προβολή όλων

Christmas candle packaging on a beach

Unlocking the Magic of Seasonal Packaging in 2024

Start planning your festive packaging choices today.

Business planning

Πλοήγηση στο μέλλον: Το προσχέδιο σας για την επιχειρηματική επιτυχία

Ξεκινήστε ένα ταξίδι για να ανακαλύψετε τη σημασία και τις τεχνικές του αποτελεσματικού επιχειρηματικού σχεδιασμού.

Ferrero Roche

Οι εταιρείες σε όλη την ΕΕ αγκαλιάζουν τη βιώσιμη συσκευασία

Οι μεγάλες μάρκες εξερευνούν τώρα βιώσιμες συσκευασίες. Ανακάλυψε περισσότερα.