Μάθετε 10 κόλπα για να αιχμαλωτίσετε τους πελάτες με τη συσκευασία του προϊόντος σας
Η επιλογή του σωστού σχεδίου συσκευασίας είναι πάντα βασικό καθήκον κατά την προετοιμασία ενός νέου προϊόντος για την αγορά. Γιατί είναι αυτό?
Το σχέδιο, το στυλ, η εμφάνιση, το σχήμα, το χρώμα και το μέγεθος παίζουν ρόλο στον καθορισμό του εάν ένας πελάτης θα επιλέξει το προϊόν σας ή όχι. Οι άνθρωποι επιλέγουν ένα βιβλίο με βάση το εξώφυλλο και 7 στους 10 πελάτες θα επιλέξουν ένα προϊόν με βάση την πρώτη τους εντύπωση.
Έχοντας αυτό υπόψη, ας εξερευνήσουμε τους 10 παράγοντες σχεδιασμού συσκευασίας που θα βοηθήσουν το προϊόν σας να κερδίσει οποιοδήποτε κοινό.
1. Λογότυπο
Πρώτα, σκεφτείτε το λογότυπό σας. Είναι ίσως η πρώτη λεπτομέρεια που θα προσέξει ένας πελάτης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να σχεδιάσετε ένα λογότυπο που θα απευθύνεται στο κοινό-στόχο σας και θα βοηθά το προϊόν σας να ξεχωρίζει. Σκεφτείτε προσεκτικά τη χρήση των χρωμάτων και της γραμματοσειράς καθώς και τις εικόνες που χρησιμοποιούνται ως βάση του λογότυπου σας. Θυμηθείτε, ένα λογότυπο είναι πολύ πιο πιθανό να μείνει στη μνήμη σε σύγκριση με το όνομα μιας εταιρείας με την οποία ο πελάτης έχει αλληλεπιδράσει για πρώτη φορά.
2. Εξατομίκευση
Οι πελάτες επιθυμούν να αγοράσουν προϊόντα που αισθάνονται πιο εξατομικευμένα και ειδικά για αυτούς. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσθέσετε αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να σκεφτείτε να συμπεριλάβετε μια προσωπική σημείωση για τους πελάτες και τους πελάτες σας. Αυτό θα μπορούσε απλώς να πει ευχαριστώ ή μπορεί να τους προσφέρει μια ανταμοιβή για την επιλογή του προϊόντος σας. Οτιδήποτε τέτοιο θα κάνει το προϊόν και τη συσκευασία σας να ξεχωρίζει περισσότερο.
3. Χρώμα
Αναφέραμε εν συντομία το χρώμα όσον αφορά το λογότυπο που εμφανίζεται στη συσκευασία σας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονίσουμε πόσο σημαντικές είναι οι σωστές χρωματικές επιλογές. Πράγματι, ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι το χρώμα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού της συσκευασίας και θα οδηγήσει σε μια άμεση απόφαση σχετικά με το προϊόν σας. Τα διαφορετικά χρώματα μπορούν να αλλάξουν την αντίληψη όχι μόνο του προϊόντος σας αλλά και της συνολικής επωνυμίας σας.
4. Έρευνα
Όταν λανσάρετε ένα προϊόν, είναι σημαντικό να ερευνάτε προσεκτικά το κοινό σας και την αγορά. Συνιστούμε να εξετάσετε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα πριν ξεκινήσετε ένα προϊόν ή επενδύσετε σε νέα συσκευασία για ένα υπάρχον προϊόν που ήδη πουλάτε. Επιπλέον, θα πρέπει επίσης να ερευνήσετε τους ανταγωνιστές σας. Μόλις κατανοήσετε πώς χειρίζεται την αγορά ο κύριος ανταγωνισμός σας, μπορείτε να αποφασίσετε αν θα τους ακολουθήσετε ή θα εξερευνήσετε εντελώς μια νέα κατεύθυνση.
5. Μοναδικότητα
Εάν το προϊόν σας φαίνεται και είναι μοναδικό, είναι πολύ πιο πιθανό να επηρεάσει τους πελάτες που αγοράζουν τα προϊόντα που πουλάτε. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να σκεφτείτε να επενδύσετε σε εξατομικευμένες συσκευασίες. Τα κύρια πλεονεκτήματα των εξατομικευμένων λύσεων είναι ότι παρέχουν εξαιρετική αίσθηση και σχεδιασμό που είναι τέλειο εάν απευθύνεστε σε κοινό υψηλού επιπέδου ή εάν θέλετε να πουλήσετε τα προϊόντα σας σε υψηλότερη τιμή.
Μπορείτε να δημιουργήσετε συσκευασίες με πολλά σαγηνευτικά χαρακτηριστικά, όπως:
- Τυπωμένα καπάκια
- Εσωτερικά ανάγλυφα
- Πολύχρωμες εικόνες
- Μοναδικά σχήματα
6. Μηνύματα
Μην πέσετε στην παγίδα να κάνετε το προϊόν σας μυστήριο. Αν και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια δελεαστική και συναρπαστική στρατηγική αντάρτικου μάρκετινγκ, δεν θα είναι κατάλληλη για τα περισσότερα προϊόντα. Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ακριβώς τι αγοράζουν, ιδιαίτερα αν δεν έχουν παραγγείλει τίποτα από την επιχείρησή σας στο παρελθόν. Ως εκ τούτου, η επισήμανση και ο συνολικός σχεδιασμός σας θα πρέπει να προσθέσουν στην κατανόηση που έχουν οι πελάτες για το εν λόγω προϊόν.Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε βασικές αντιλήψεις για την επιχείρησή σας και τη συνολική επωνυμία σας.
7. Στόχος
Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει ένα σχέδιο που ταιριάζει ειδικά στο κοινό-στόχο σας. Για παράδειγμα, εάν εξερευνάτε διαφορετικούς τύπους βιώσιμων συσκευασιών, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα υλικό που να αρέσει στους χρήστες σας. Για παράδειγμα, οι σωλήνες από χαρτόνι θεωρούνται ευρέως ως η πιο ευνοϊκή επιλογή για τους οικολογικούς καταναλωτές. Άλλοι πελάτες μπορεί να προτιμούν μια συσκευασία από λευκοσίδηρο καθώς υποδηλώνει πολυτέλεια αλλά και ποιοτική λύση.
8. Εικόνες
Λένε ότι μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις και αυτό ισχύει απόλυτα στον κόσμο του μάρκετινγκ. Μια εικόνα θα κάνει το προϊόν σας πιο ελκυστικό και θα προτείνει βασικές ιδέες για την επωνυμία σας. Μπορεί επίσης να σημαίνει ότι η συσκευασία σας γίνεται κάτι σαν συλλεκτικό αντικείμενο. Αμέτρητες μάρκες έχουν χρησιμοποιήσει εικόνες για να μετατρέψουν απλές λύσεις συσκευασίας σε μια αγορά που πρέπει να έχετε.
9. Εξερευνήστε τις τάσεις
Οι τάσεις της συσκευασίας αλλάζουν κατά τη διάρκεια του έτους. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα με συσκευασία που έχει εορταστικό σχέδιο. Γιατί είναι αυτό? Λοιπόν, πολύ απλά, τα εορταστικά σχέδια κάνουν τους πελάτες χαρούμενους και τους θυμίζουν Χριστούγεννα. Αν και χρειάζεται ακόμα να αφιερώσετε χρόνο και έρευνα για τον τελικό σχεδιασμό, η σωστή προσαρμοσμένη εορταστική συσκευασία μπορεί εύκολα να βελτιώσει τις πωλήσεις για την εταιρεία σας. Δεν είναι μόνο Χριστούγεννα. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιο ζεστά χρώματα για τα σχέδιά σας για να ταιριάζουν με την εποχή. Εναλλακτικά, μπορείτε να εξερευνήσετε διαφορετικά σχήματα για να ταιριάξετε με βασικές περιστάσεις όπως η συσκευασία σε σχήμα αυγού το Πάσχα.
10. Be Green
Τέλος, σήμερα, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι επιχειρήσεις να επιτύχουν τα σωστά πρότυπα βιωσιμότητας. Όπως ίσως μαντέψατε, ο σχεδιασμός της συσκευασίας του προϊόντος έχει αντίκτυπο εδώ. Επιλέξτε προσεκτικά τα υλικά σας για να δημιουργήσετε την καλύτερη δυνατή εντύπωση. Για παράδειγμα, η συσκευασία από αλουμίνιο έχει γίνει μια δημοφιλής εναλλακτική λύση έναντι του πλαστικού στη βιομηχανία καλλυντικών. Σε αντίθεση με το πλαστικό, οι συσκευασίες αλουμινίου μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και να επαναχρησιμοποιηθούν αμέτρητες φορές. Στην Ευρώπη, η συνολική προτιμώμενη επιλογή είναι η κομποστοποιήσιμη συσκευασία. Διαθέτουμε βιομηχανικά κομποστοποιήσιμα σακουλάκια stand-up, ιδανικά για μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, όπως σκόνες, γλυκά, καφέ και τσάι.
Ελπίζουμε ότι αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να ξεκλειδώσετε την πραγματική δύναμη ενός λαμπρού σχεδιασμού συσκευασίας. Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στην ομάδα πωλήσεών μας. Θα σας βοηθήσουν πάντα να ανακαλύψετε την τέλεια συσκευασία για το προϊόν σας.