Μάθετε 10 κόλπα για να αιχμαλωτίσετε τους πελάτες με τη συσκευασία του προϊόντος σας

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 5 min
Bespoke sweet packaging with a cardboard selection box

Η επιλογή του σωστού σχεδιασμού συσκευασίας είναι πάντα ένα βασικό καθήκον κατά την προετοιμασία ενός νέου προϊόντος για την αγορά. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Ο σχεδιασμός, το στυλ, η εμφάνιση, το σχήμα, το χρώμα και το μέγεθος παίζουν ρόλο στον καθορισμό του αν ένας πελάτης θα επιλέξει ή όχι το προϊόν σας. Οι άνθρωποι επιλέγουν ένα βιβλίο με βάση το εξώφυλλο και 7 στους 10 πελάτες επιλέγουν ένα προϊόν με βάση την πρώτη εντύπωση.

Με αυτά στο μυαλό μας, ας εξερευνήσουμε τους 10 παράγοντες σχεδιασμού συσκευασίας που θα βοηθήσουν το προϊόν σας να κερδίσει κάθε κοινό.

1. Λογότυπο

Πρώτα, σκεφτείτε το λογότυπό σας. Είναι ίσως η πρώτη λεπτομέρεια που θα προσέξει ένας πελάτης. Γι' αυτό πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να σχεδιάσετε ένα λογότυπο που να απευθύνεται στο κοινό-στόχο σας και να βοηθά το προϊόν σας να ξεχωρίζει. Σκεφτείτε προσεκτικά τη χρήση των χρωμάτων και της γραμματοσειράς, καθώς και τις εικόνες που χρησιμοποιούνται ως βάση του λογότυπού σας. Θυμηθείτε, ένα λογότυπο είναι πολύ πιο πιθανό να το θυμάται κανείς σε σύγκριση με το όνομα μιας εταιρείας με την οποία ο πελάτης συναλλάσσεται για πρώτη φορά.

2. Εξατομίκευση

Οι πελάτες επιθυμούν να αγοράζουν προϊόντα που τους φαίνονται πιο εξατομικευμένα και ειδικά για αυτούς. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσθέσετε αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να σκεφτείτε να συμπεριλάβετε ένα προσωπικό σημείωμα για τους πελάτες και τους πελάτες σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα απλό ευχαριστώ ή να τους παρέχει μια ανταμοιβή για την επιλογή του προϊόντος σας. Οτιδήποτε τέτοιο θα κάνει το προϊόν και τη συσκευασία σας να ξεχωρίζουν περισσότερο.

3. Χρώμα

Αναφερθήκαμε εν συντομία στο χρώμα σε σχέση με το λογότυπο που εμφανίζεται στη συσκευασία σας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονιστεί πόσο κρίσιμες είναι οι σωστές επιλογές χρωμάτων. Πράγματι, ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι το χρώμα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού της συσκευασίας και θα οδηγήσει σε άμεση απόφαση για το προϊόν σας. Τα διαφορετικά χρώματα μπορούν να αλλάξουν την αντίληψη όχι μόνο του προϊόντος σας αλλά και της συνολικής σας μάρκας.

4. Έρευνα

Όταν λανσάρετε ένα προϊόν, είναι σημαντικό να ερευνήσετε προσεκτικά το κοινό σας και την αγορά. Συνιστούμε να εξετάζετε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα προτού λανσάρετε ένα προϊόν ή προτού επενδύσετε σε νέα συσκευασία για ένα υπάρχον προϊόν που ήδη πουλάτε. Επιπλέον, θα πρέπει επίσης να ερευνήσετε τους ανταγωνιστές σας. Μόλις κατανοήσετε πώς χειρίζεται την αγορά ο κύριος ανταγωνισμός σας, μπορείτε να αποφασίσετε αν θα τον ακολουθήσετε ή αν θα εξερευνήσετε μια εντελώς νέα κατεύθυνση.

5. Μοναδικότητα

Αν το προϊόν σας φαίνεται και αισθάνεται μοναδικό, είναι πολύ πιο πιθανό να κάνει εντύπωση στους πελάτες που ψωνίζουν τα προϊόντα που πουλάτε. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να σκεφτείτε να επενδύσετε σε συσκευασίες κατά παραγγελία. Τα κύρια πλεονεκτήματα των λύσεων κατά παραγγελία είναι ότι παρέχουν αίσθηση και σχεδιασμό υψηλής ποιότητας, που είναι ιδανικά αν απευθύνεστε σε ένα κοινό υψηλών προδιαγραφών ή αν θέλετε να πουλήσετε τα προϊόντα σας σε υψηλότερη τιμή.

Μπορείτε να δημιουργήσετε συσκευασίες με πολλά συναρπαστικά χαρακτηριστικά, όπως:

  • Εκτυπωμένα καπάκια
  • Ανάγλυφο εσωτερικό
  • Χρωματιστές εικόνες
  • Μοναδικά σχήματα

6. Αποστολή μηνυμάτων


Μην πέσετε στην παγίδα να κάνετε το προϊόν σας ένα μυστήριο. Ενώ αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια δελεαστική και συναρπαστική στρατηγική μάρκετινγκ guerrilla, δεν θα είναι κατάλληλο για τα περισσότερα προϊόντα. Οι πελάτες επιθυμούν να γνωρίζουν ακριβώς τι αγοράζουν, ιδίως αν δεν έχουν παραγγείλει κάτι από την επιχείρησή σας στο παρελθόν. Ως εκ τούτου, η επισήμανση και ο συνολικός σχεδιασμός σας θα πρέπει να συμβάλλουν στην κατανόηση που έχουν οι πελάτες για το εν λόγω προϊόν. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε βασικές αντιλήψεις σχετικά με την επιχείρησή σας και το συνολικό εμπορικό σήμα σας.

7. Στόχος

Φροντίστε να επιλέξετε ένα σχέδιο που να ταιριάζει ειδικά στο κοινό-στόχο σας. Για παράδειγμα, αν εξετάζετε διάφορους τύπους βιώσιμης συσκευασίας, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα υλικό που να απευθύνεται στους χρήστες σας. Για παράδειγμα, οι σωλήνες από χαρτόνι θεωρούνται ευρέως ως η πιο ευνοϊκή επιλογή για τους καταναλωτές με οικολογική συνείδηση. Άλλοι πελάτες μπορεί να προτιμούν μια συσκευασία από λευκοσίδηρο, καθώς υποδηλώνει πολυτέλεια καθώς και μια ποιοτική λύση.

8. Εικόνες

Λένε ότι μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις και αυτό ισχύει απόλυτα στον κόσμο του μάρκετινγκ. Μια εικόνα θα κάνει το προϊόν σας πιο ελκυστικό και θα προτείνει βασικές ιδέες σχετικά με το εμπορικό σήμα σας. Μπορεί επίσης να σημαίνει ότι η συσκευασία σας γίνεται κάτι σαν συλλεκτικό αντικείμενο. Αμέτρητες μάρκες έχουν χρησιμοποιήσει εικόνες για να μετατρέψουν απλές λύσεις συσκευασίας σε μια αγορά που πρέπει να αποκτήσετε.

9. Εξερευνήστε τις τάσεις

Οι τάσεις στη συσκευασία αλλάζουν καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα με συσκευασία που έχει εορταστικό σχεδιασμό. Γιατί συμβαίνει αυτό; Λοιπόν, πολύ απλά, τα εορταστικά σχέδια κάνουν τους πελάτες χαρούμενους και τους θυμίζουν τα Χριστούγεννα. Παρόλο που πρέπει να αφιερώσετε χρόνο και έρευνα για τον τελικό σχεδιασμό, η σωστή εορταστική συσκευασία κατά παραγγελία μπορεί εύκολα να βελτιώσει τις πωλήσεις της εταιρείας σας. Δεν είναι μόνο τα Χριστούγεννα. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιο ζεστά χρώματα για τα σχέδιά σας ώστε να ταιριάζουν με την εποχή. Ή, μπορείτε να εξερευνήσετε διαφορετικά σχήματα για να ταιριάζουν με σημαντικές περιστάσεις, όπως συσκευασίες σε σχήμα αυγού το Πάσχα.

10. Γίνε πράσινος

Τέλος, σήμερα, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι επιχειρήσεις να επιτυγχάνουν τα σωστά πρότυπα βιωσιμότητας. Όπως θα μπορούσατε να μαντέψετε, ο σχεδιασμός της συσκευασίας των προϊόντων έχει αντίκτυπο εδώ. Επιλέξτε προσεκτικά τα υλικά σας για να δημιουργήσετε την καλύτερη δυνατή εντύπωση. Για παράδειγμα, η συσκευασία αλουμινίου έχει γίνει μια δημοφιλής εναλλακτική λύση για το πλαστικό στη βιομηχανία καλλυντικών. Σε αντίθεση με το πλαστικό, οι συσκευασίες αλουμινίου μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και να επαναχρησιμοποιηθούν αμέτρητες φορές. Στην Ευρώπη, η συνολική προτιμώμενη επιλογή είναι οι κομποστοποιήσιμες συσκευασίες. Διαθέτουμε βιομηχανικά κομποστοποιήσιμα stand-up pouches, ιδανικά για ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, όπως σκόνες, γλυκά, καφέ και τσάι.


Ελπίζουμε αυτός ο οδηγός να σας βοηθήσει να ξεκλειδώσετε την πραγματική δύναμη ενός λαμπρού σχεδιασμού συσκευασίας. Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα πωλήσεών μας. Θα σας βοηθήσουν πάντα να ανακαλύψετε την τέλεια συσκευασία για το προϊόν σας.


μπορεί να σου αρέσει επίσης Προβολή όλων

Ferrero Roche

Corporations Across EU Embrace Sustainable Packaging

Big brands are now exploring sustainable packaging. Discover more.

Heart shaped tin packaging

Μεταλλικά στοιχεία: Η κορυφαία επιλογή συσκευασίας για τους καταναλωτές της ΕΕ

Μυηθείτε στη λογική πίσω από την αυξανόμενη δημοτικότητα της μεταλλικής συσκευασίας μεταξύ των πελατών σας.

Sustainability: protecting the environment

Επιλογή βιώσιμης συσκευασίας: Ένα βασικό βήμα προς τη διάσωση του πλανήτη

Δεν είναι υπερβολή: οι σωστές αποφάσεις για τη συσκευασία μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το περιβάλλον μας. Είτε είστε ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης είτε μέλος ΜΜΕ, οι επιλογές σας έχουν σημασία....