Στοιχεία συσκευασίας Πρωτοχρονιάς που χρειάζεται κάθε επιχειρηματίας
Ένα νέο έτος σημαίνει νέες προκλήσεις για την επιχείρησή σας, αλλά αφήνει επίσης έναν δρόμο γεμάτο ευκαιρίες.
Ευκαιρίες για ανάπτυξη, βελτιώσεις και καινοτομία. Φυσικά, για να το κάνετε αυτό, πρέπει να γνωρίζετε τις τάσεις που διαμορφώνουν βασικές διαδικασίες στην επιχείρησή σας. Ας βουτήξουμε και εξερευνήσουμε τα γεγονότα που θα διαμορφώσουν τις αποφάσεις συσκευασίας της επιχείρησής σας το 2024.
Οι πελάτες αγαπούν τη συσκευασία!
Το πιο δημοφιλές βίντεο unboxing στο YouTube για το 2023 συγκέντρωσε περισσότερες από 89 εκατομμύρια προβολές. Την τελευταία δεκαετία, τα βίντεο unboxing έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα και έχουν γίνει ένα γεγονός μάρκετινγκ για τον εαυτό τους. Πράγματι, ένα καλά παρουσιασμένο unboxing μπορεί να οδηγήσει σε υψηλά επίπεδα δέσμευσης και επιτυχίας στο viral marketing. Αλλά δεν αφορά μόνο το προϊόν που περιέχεται στη συσκευασία. Οι πελάτες ενδιαφέρονται για τα πάντα, από το υλικό μέχρι τα μοναδικά χαρακτηριστικά του κουτιού που χρησιμοποιείται.
Η ικανοποίηση του πελάτη δεν εγγυάται την αφοσίωση
Η παροχή τυπικής ποιότητας υπηρεσιών είναι απίθανο να οδηγήσει σε εγγυημένη πίστη από τους πελάτες. Αν θέλετε οι άνθρωποι να συνεχίσουν να αγοράζουν από την επιχείρησή σας, τότε πρέπει να τους δώσετε κάτι παραπάνω. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να εξερευνήσετε καινοτόμες επιλογές συσκευασίας που έχουν σχεδιαστεί για να ξεχωρίζουν στην υπόλοιπη αγορά.
Πράγματι, οι επιλογές επαγγελματικών συσκευασιών είναι τόσο σημαντικές που σε μια έρευνα το 52% των πελατών άλλαξαν μάρκες καθαρά επειδή τους άρεσε μια νέα επιλογή συσκευασίας.
Οι ομάδες μάρκετινγκ κάνουν τις μοναδικές συσκευασίες κορυφαία προτεραιότητα
Σε μια πρόσφατη έρευνα μάρκετινγκ, οι ειδικοί παραδέχτηκαν απροσδόκητα ότι δίνουν προτεραιότητα στις δημιουργικές επιλογές συσκευασίας όταν σχεδιάζουν τις καμπάνιες μάρκετινγκ για το επόμενο έτος. Τα πάντα, από το χρώμα μέχρι την υφή και τα υλικά μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν οι πελάτες το προϊόν σας και να καθορίσουν εάν δεσμεύονται για μια αγορά.
Οι πελάτες θα γίνουν πράσινοι - Για τη σωστή τιμή!
Οι πελάτες επιθυμούν να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα και θα υποστηρίξουν εταιρείες που θεωρούν φιλικές προς το περιβάλλον. Ωστόσο, θα συνεχίσουν να το κάνουν αυτό μόνο εάν οι πράσινες επιλογές δεν επηρεάσουν την προσωπική τους οικονομική κατάσταση ή το κόστος για την επιχείρησή τους. Οι καταναλωτές και οι εταιρείες B2B είναι ολοένα και πιο επιφυλακτικοί για κάθε επιχείρηση που πιέζει το πρόσθετο κόστος προς τα κάτω.
Η πιο δημοφιλής φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία στην Ευρώπη είναι Κομποστοποιήσιμη
Σε όλη την Ευρώπη, οι πελάτες δεσμεύονται να χρησιμοποιούν συσκευασίες που δίνουν πίσω στη γη. Η σωστή κομποστοποιήσιμη συσκευασία μπορεί να εμπλουτίσει το περιβάλλον έδαφος όταν απορρίπτεται, βοηθώντας το περιβάλλον να ευδοκιμήσει. Οι έρευνες αποκαλύπτουν επίσης ότι οι πελάτες αισθάνονται πιο θετικά για τον εαυτό τους όταν δεσμεύονται να λαμβάνουν αποφάσεις με συνείδηση του περιβάλλοντος.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η στρατηγική μάρκετινγκ για τις πράσινες συσκευασίες είναι σαφής και συνεπής. Οι πελάτες συχνά μένουν μπερδεμένοι σχετικά με τους όρους που περιλαμβάνουν βιοαποδομήσιμο, ανακυκλώσιμο και κομποστοποιήσιμο.
Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να αρχίσουν να επιστρέφουν τη συσκευασία σας
Οι επιστρεφόμενες συσκευασίες είναι μία από τις πιο σημαντικές τάσεις για τις επιχειρήσεις σήμερα. Ειδικά οι εταιρείες ομορφιάς ενθαρρύνουν ήδη τους πελάτες τους να στείλουν πίσω τις συσκευασίες με τις οποίες έχουν τελειώσει, ώστε τα δοχεία να μπορούν να απορριφθούν σωστά. Γι' αυτό ίσως αξίζει να στραφείτε σε προϊόντα συσκευασίας αλουμινίου ή σε συσκευασίες από λευκοσίδηρο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αμέτρητες φορές.
Χρησιμοποιήστε αυτά τα στοιχεία και θα μπορέσετε να σχεδιάσετε μια στρατηγική συσκευασίας που θα προσελκύει τη βάση των πελατών σας και θα βοηθά την επωνυμία σας να ευδοκιμήσει το 2024.