Κάντε την καλλυντική σας συσκευασία χωρίς να διατηρείται στα ράφια των καταστημάτων

Στη δεύτερη δόση του οδηγού σχεδιασμού συσκευασιών καλλυντικών, εμβαθύνουμε στις κρίσιμες πτυχές του σχεδιασμού καλλυντικών σας. Αυτή η ενότητα παρέχει μια εις βάθος ματιά σε διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία και πώς μπορούν να οδηγήσουν σε επιτυχημένες πωλήσεις.
Χρωματιστά
Τα χρώματα είναι θεμελιώδη για τον σχεδιασμό της συσκευασίας σας. Η ψυχολογία πίσω από τα χρώματα και το πώς αντιλαμβανόμαστε τις διαφορετικές αποχρώσεις επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις αγοραστικές μας αποφάσεις. Αυτό ισχύει είτε είναι το χρώμα ενός κουτιού από χαρτόνι είτε ενός κουμπιού αγοράς σε έναν ιστότοπο.
Όσον αφορά τα καλλυντικά, η γκάμα των χρωματικών επιλογών είναι εκτεταμένη. Ακολουθούν ορισμένες δημοφιλείς επιλογές και τα πλεονεκτήματά τους:
Ασπρόμαυρο:
Πολλές μάρκες καλλυντικών επιλέγουν είτε το μαύρο είτε το λευκό ως κύριο χρώμα για τη συσκευασία τους.
-
Το μαύρο σημαίνει δύναμη, πολυτέλεια, κομψότητα και κομψότητα. Είναι ιδανικό για τη στόχευση ενός κοινού υψηλού επιπέδου που είναι πρόθυμο να επενδύσει σε premium καλλυντικά προϊόντα. Το μαύρο μεταφέρει επιτυχία και περιουσία, δίνοντας στην επωνυμία σας ισχυρή παρουσία και αναδεικνύοντας την ηγετική θέση του κλάδου.
-
Το λευκό είναι ιδανικό για μινιμαλιστικό σχεδιασμό, που προκαλεί κομψότητα και κομψότητα. Μπορεί να χρησιμεύσει ως βασικό στρώμα, τονίζοντας πιο ανοιχτά χρώματα όπως το μπλε ή το ροζ. Ο συνδυασμός μαύρου και λευκού δημιουργεί έναν διαχρονικό συνδυασμό χρωμάτων που χρησιμοποιείται από πολλές μάρκες καλλυντικών.
Ροζ ή Μωβ:
Το ροζ και το μωβ είναι από τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα χρώματα στις συσκευασίες καλλυντικών. Γιατί;
-
Το ροζ αντιπροσωπεύει την αγάπη, την ομορφιά, τον ρομαντισμό και τη θηλυκότητα. Ενώ η αγορά ανδρικής ομορφιάς επεκτείνεται, το κύριο κοινό παραμένει το γυναικείο. Οι παστέλ αποχρώσεις του ροζ και του μωβ εκλαμβάνονται επίσης ως ηρεμιστικές και γαλήνιες.
-
Το μωβ υποδηλώνει πλούτο, πολυτέλεια και δικαιώματα. Προσθέτει επίσης ένα στοιχείο μυστηρίου, το οποίο είναι ευεργετικό για νέα προϊόντα.
Ενώ αυτές είναι οι κύριες χρωματικές επιλογές για καλλυντικά, υπάρχουν πολλές άλλες δυνατότητες. Το μπλε και το πράσινο μεταδίδουν γαλήνη και χρησιμοποιούνται συχνά για προϊόντα μπάνιου. Ουδέτερες αποχρώσεις ή γήινες αποχρώσεις όπως το καφέ συνδέονται με τη φύση και τα φυσικά συστατικά.
Θυμηθείτε, μπορείτε να συνδυάσετε αυτά τα χρώματα με την αρχική ταυτότητα της επωνυμίας σας.
Γραμματοσειρές
Με περισσότερες από μισό εκατομμύριο διαθέσιμες γραμματοσειρές, ίσως είναι καιρός να εξερευνήσετε νέες επιλογές. Ωστόσο, να έχετε υπόψη σας ότι η επιλογή σας θα επηρεάσει την αντίληψη των καταναλωτών.
-
Για να μεταφέρετε την κομψότητα και την κομψότητα, επιλέξτε γραμματοσειρές Serif.
-
Για να προσελκύσετε το ανδρικό κοινό, χρησιμοποιήστε όλα τα κεφαλαία ή τολμηρά για ένα δυνατό, κυρίαρχο στυλ.
Μην το παρακάνετε. Ενώ η σωστή γραμματοσειρά στέλνει το σωστό μήνυμα, μπορεί να είναι επιζήμιο εάν είναι δύσκολο να διαβαστεί. Δοκιμάστε μερικές επιλογές πριν πάρετε μια τελική απόφαση. Η συνέπεια στη σειρά προϊόντων σας θα συμβάλει στην οικοδόμηση της αφοσίωσης των πελατών.
Μοτίβα
Τα μοτίβα μπορούν να κάνουν τα καλλυντικά σας να ξεχωρίζουν χωρίς να αποκλίνουν πολύ από τον κανόνα. Οι επιλογές περιλαμβάνουν:
-
Γεωμετρία
-
Μινιμαλιστικός
-
Art deco
-
Ανθινος
-
Παραδοσιακός
-
Φυσικός
-
Περίληψη
Η λίστα συνεχίζεται και μπορείτε να συνδυάσετε διαφορετικά μοτίβα για να δημιουργήσετε κάτι μοναδικό για την επωνυμία σας. Δεν υπάρχει σωστή ή λάθος απάντηση με τα μοτίβα. Συνεργαστείτε με έναν σχεδιαστή για να δημιουργήσετε την καλύτερη εμφάνιση και αίσθηση για την εικόνα και το μήνυμα της επωνυμίας σας.
Σχήμα
Το σχήμα της συσκευασίας σας είναι πιο περιορισμένο, ανάλογα με το προϊόν σας. Για παράδειγμα, τα αρώματα έχουν συχνά μοναδικά σχήματα, από ψηλοτάκουνα μέχρι μικρά ρομπότ, σχεδιασμένα να ξεχωρίζουν σε γεμάτα ράφια.
Για τυπικές επιλογές όπως ενυδατικές κρέμες και μακιγιάζ, στοχεύστε σε έναν εργονομικό σχεδιασμό που είναι εύκολο και άνετο στο κράτημα. Ένας απτικός σχεδιασμός μπορεί να κάνει τους πελάτες να θέλουν να το παραλάβουν, φέρνοντάς τους ένα βήμα πιο κοντά σε μια αγορά.
Υλικό
Η επιλογή του υλικού σας μιλάει πολλά για το προϊόν και την επωνυμία σας. Ξεπερνά την πρακτικότητα. Για παράδειγμα, οι μεταλλικές συσκευασίες είναι ιδανικές για μίνιμαλ σχεδιασμό, ενώ οι χάρτινοι σωλήνες kraft μεταδίδουν τη φύση, τη βιωσιμότητα και τα υψηλά πράσινα πρότυπα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το χαρτόνι είναι η προτιμώμενη επιλογή συσκευασίας για πελάτες ομορφιάς σε όλη την Ευρώπη.
Πέρα από το Στυλ
Ελπίζουμε αυτός ο οδηγός να σας βοηθήσει να ευθυγραμμίσετε όλα τα χαρακτηριστικά για να διασφαλίσετε ότι η συσκευασία των καλλυντικών σας ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών σας.
Αν το χάσατε, ρίξτε μια ματιά στο μέρος 1 του οδηγού μας:
Από την ιδέα στη δημιουργία: Μαθήματα επιτυχίας με τις συσκευασίες καλλυντικών
Για περαιτέρω βοήθεια, η ομάδα μας είναι εδώ για να σας βοηθήσει να πετύχετε την τέλεια συσκευασία για κάθε προϊόν.