Μάθετε πώς να δημιουργείτε προσβάσιμη καλλυντική συσκευασία

Σύμφωνα με πρόσφατες στατιστικές, το 16% του παγκόσμιου πληθυσμού ζει με κάποια μορφή σημαντικής αναπηρίας που επηρεάζει την ποιότητα ζωής του. Αυτό είναι 1,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι και ο αριθμός αυξάνεται μόνο λόγω μη μεταδοτικών ασθενειών όπως ο καρκίνος και ο διαβήτης.
Από επιχειρηματική άποψη, είναι λογικό να διασφαλίζετε ότι τα προϊόντα σας ανταποκρίνονται στις ανάγκες αυτού του κοινού.
Εάν πουλάτε προϊόντα όπως μακιγιάζ, κρέμα δέρματος, κραγιόν ή ενυδατική κρέμα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία των καλλυντικών σας έχει ενσυναίσθητο σχέδιο.
Πώς το πετυχαίνεις αυτό;
Ερευνήστε το κοινό σας
Πρώτον, είναι σημαντικό να ερευνήσετε το κοινό-στόχο σας. Μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για το ποιοι είναι και τι αναζητούν από την επιχείρησή σας. Είναι πιθανό ένα προσβάσιμο σχέδιο συσκευασίας να επιλύσει άμεσα ζητήματα που έχουν ήδη οι πελάτες με τα προϊόντα σας.
Εύκολο άνοιγμα καπακιών
Εάν πουλάτε καλλυντικά προϊόντα, είναι κατανοητό να θέλετε να βεβαιωθείτε ότι τα καπάκια παρέχουν μια σφιχτή σφράγιση.
Ωστόσο, υπάρχει μια πράξη εξισορρόπησης εδώ. Αν και είναι σημαντικό να αποφύγετε τυχόν διαρροές ή παρόμοια ζητήματα, εάν η συσκευασία είναι πολύ δύσκολο να ανοίξει θα αποτρέψει τους πελάτες και μπορεί να οδηγήσει σε κακές κριτικές.
Τελικά, ένα προϊόν συσκευασίας υψηλής ποιότητας είναι το κλειδί εδώ.
Υφή
Η υφή είναι σημαντική όταν πρόκειται για προσβασιμότητα. Η πρώτη σας σκέψη μπορεί να είναι να συμπεριλάβετε ένα στοιχείο όπως το braille στο σχέδιό σας. Ωστόσο, ενώ συχνά θεωρείται ως μια κοινή επιλογή για τυφλά άτομα, μόνο το 1% του πληθυσμού με προβλήματα όρασης μπορεί να το διαβάσει. Τούτου λεχθέντος, εξακολουθεί να είναι δυνατή η χρήση της υφής ως δυνατότητα προσβασιμότητας. Για παράδειγμα, πολλές εταιρείες καλλυντικών χρησιμοποιούν ανυψωμένα σύμβολα και σχήματα για να μεταφέρουν βασικές πληροφορίες σε τυφλούς χρήστες.
Η υφή παίζει επίσης ρόλο στο αν δημιουργείτε ένα πλήρες πακέτο που είναι εργονομικά φιλικό. Σκεφτείτε εάν το υλικό είναι ευχάριστο στην αφή ή μπορεί να προκαλέσει αισθητηριακά προβλήματα σε ορισμένους χρήστες.
Διαισθητικός σχεδιασμός
Τέλος, εστιάστε στη δημιουργία ενός διαισθητικού σχεδίου. Δεν αρκεί να επιλέξετε ή να δημιουργήσετε συσκευασία που ανοίγει εύκολα. Οι πελάτες θα πρέπει να ξέρουν αμέσως πώς να ανοίγουν τα προϊόντα σας απλά κοιτώντας τα. Μην θυσιάσετε την πρακτικότητα στην επιδίωξη της καινοτομίας.
Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που θα καθορίσουν εάν η συσκευασία των καλλυντικών σας είναι προσβάσιμη.
Μια μελέτη το 2024 αποκάλυψε την ασυμφωνία μεταξύ της αναγνώρισης της αξίας του ενσυναίσθητου σχεδιασμού στη θεωρία και της χρήσης του στην πράξη. Η έρευνα δείχνει ότι οι εμπορικοί σχεδιαστές τείνουν να περιορίζουν τη χρήση του, ενώ οι ομάδες που προσανατολίζονται στην έρευνα τείνουν να ενσωματώνουν αυτό το στοιχείο σχεδίασης σε ολιστικό επίπεδο.
Με την ένταξη στην τελευταία ομάδα, μπορείτε να αξιοποιήσετε μια εντελώς νέα βάση κοινού και να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα σας είναι προσβάσιμα σε όλους.
Στην Tinware Direct, διαθέτουμε μια φανταστική γκάμα συσκευασιών καλλυντικών ειδικά σχεδιασμένων για να είναι φιλικές προς το χρήστη και εξαιρετικά προσιτές. Αυτό περιλαμβάνει τους μοναδικούς μας σωλήνες από χαρτόνι με βάση push-up. Οι πελάτες μπορούν απλώς να πιέσουν τη βάση για να αποκαλύψουν περισσότερα από οποιοδήποτε αντικείμενο είναι αποθηκευμένο μέσα.
Εναλλακτικά, μπορείτε εξερευνήστε την εξατομικευμένη μας υπηρεσία συσκευασίας. Δημιουργήστε την τέλεια συσκευασία για κάθε προϊόν, με καινοτόμες δυνατότητες προσβασιμότητας.