Οι πελάτες αγαπούν πραγματικά τη βιώσιμη συσκευασία ? ας μάθουμε

Εάν διευθύνετε μια μικρή επιχείρηση, μπορεί να πιστεύετε ότι οι πελάτες σας είναι πρόθυμοι να αγοράσουν προϊόντα σε βιώσιμη συσκευασία.
Και θα είχες δίκιο.
Ένα τεράστιο 73% των καταναλωτών είναι θεωρητικά έτοιμοι να αλλάξουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες. Αλλά "θεωρητικά" κάνει πολλά βαριά άρση εδώ. Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να δεσμευτούν για αλλαγή, αλλά όχι σε βάρος των:
- Χρήματα
- Ευημερία
- Τρόπος ζωής
Οι πελάτες θέλουν να βοηθήσουν στη διάσωση του πλανήτη, αλλά δεν θέλουν να υποφέρουν γι' αυτό.
Επιπλέον, εάν είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να έχετε παρατηρήσει μια αυξανόμενη τάση των πελατών να αναρωτιούνται γιατί πρέπει να κάνουν αλλαγές όταν πιστεύουν ότι οι εταιρείες και οι επιχειρήσεις είναι οι κύριοι ένοχοι πίσω από την επικείμενη περιβαλλοντική κρίση. Μετά τις πυρκαγιές στην Καλιφόρνια, οι διαδικτυακοί χρήστες έσπευσαν να αναρωτηθούν εάν έφταιγαν οι πλούσιοι ιδιοκτήτες σπιτιού. Διασημότητες όπως οι Kardashians κλήθηκαν για υπέρβαση των ορίων νερού στην περιοχή.
Το μήνυμα είναι σαφές: Οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απογοητευμένοι με τις επωνυμίες που απαιτούν να κάνουν αλλαγές στον τρόπο ζωής τους, ενώ οι εκατομμυριούχοι και οι δισεκατομμυριούχοι συνεχίζουν τον πολυτελή τρόπο τους, πετώντας ιδιωτικά τζετ σε συνέδρια για το κλίμα. Στο ευρύ κοινό, η υποκρισία είναι κραυγαλέα.
Λοιπόν, πώς επηρεάζει αυτό τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων; Παραδόξως, συνδέεται άμεσα με τις επιλογές συσκευασίας σας.
Ας εμβαθύνουμε σε ένα περιβόητο παράδειγμα βιώσιμης συσκευασίας για το οποίο οι πελάτες δεν ενθουσιάζονται.
The Infamous Tethered Cap
Εάν αγοράσετε ένα πλαστικό μπουκάλι σήμερα, πιθανότατα θα βρείτε το καπάκι συνδεδεμένο με ένα πλαστικό δέσιμο. Η ιδέα είναι απλή: εάν το καπάκι παραμείνει στερεωμένο, θα ανακυκλωθεί με το μπουκάλι, μειώνοντας τα απόβλητα σε χώρους υγειονομικής ταφής και ωκεανούς.
Δυστυχώς, οι πελάτες δεν είναι ευχαριστημένοι με αυτήν την αλλαγή. Ένα σημαντικό 70,7% αντιπαθεί τα δεμένα καλύμματα και μόνο το 32% υποστηρίζει μια νομική εντολή για αυτό το σχέδιο.
Ακόμη χειρότερα, οι περισσότεροι καταναλωτές που ερωτήθηκαν δεν πιστεύουν ότι η αλλαγή θα επηρεάσει σημαντικά τα περιβαλλοντικά απορρίμματα.
Γιατί η αντίσταση; Οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκαλύπτουν ότι ακόμη και η ελάχιστη ταλαιπωρία μπορεί να αποτρέψει τη συμφωνία. Το καπάκι εμποδίζει το ποτό και μπορεί να είναι ερεθιστικό, ενώ κάποιοι υποστηρίζουν ότι ενέχει κίνδυνο για την ασφάλεια.
Αλλά το πραγματικό ζήτημα δεν είναι η ταλαιπωρία. Οι πελάτες αισθάνονται ότι αναγκάζονται να αποδεχτούν αλλαγές που κάνουν τη ζωή τους χειρότερη, ενώ οι πλούσιοι συνεχίζουν ως συνήθως. Αντιλαμβάνονται ότι οι επιχειρήσεις δεν κάνουν αυτό που τους αναλογεί.
Σε μια άλλη έρευνα, το 62% των καταναλωτών δήλωσε ότι οι εταιρείες είναι οι πιο υπεύθυνες για την κλιματική αλλαγή, με τα άτομα να είναι τα λιγότερο υπεύθυνα.
Ίσως πιστεύετε ότι ως μικρή επιχείρηση, δεν θα σας δουν το ίδιο φως με τους μεγάλους παίκτες. Αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά κάνοντας τις σωστές βιώσιμες επιλογές μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε και ακόμη και να ξεπεράσετε τους μεγάλους ανταγωνιστές.
Οι πελάτες γνωρίζουν ότι οι αποφάσεις τους επηρεάζουν το περιβάλλον και θέλουν οι επιχειρήσεις να γίνουν πράσινες.
Λοιπόν, πώς κάνετε τις καλύτερες επιλογές συσκευασίας για τα προϊόντα σας;
Θέματα Ποιότητας
Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για βιώσιμες συσκευασίες που δεν πληρούν τα πρότυπα ποιότητας. Θα πρέπει να έχει το δικαίωμα:
- Σφραγισιμότητα
- Εφεση
- Δύναμη
- Προσιτότητα
Εάν η ποιότητα δεν είναι εκεί, θα αντικατοπτρίζεται άσχημα στο προϊόν και την επωνυμία σας. Σε αντίθεση με τις παλιές συμβουλές, οι πελάτες κρίνουν ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του. Η κακή συσκευασία οδηγεί σε απότομες κρίσεις για το προϊόν σας.
Αποφύγετε τις κενές υποσχέσεις
Η μεγαλύτερη παγίδα είναι η επιλογή συσκευασίας που φαίνεται βιώσιμη στα χαρτιά αλλά έχει υποκείμενα προβλήματα. Ερευνήστε διαφορετικά υλικά και τους βαθμούς βιωσιμότητας τους.Οι βαρύτερες συσκευασίες όπως το γυαλί μπορεί να φαίνονται φιλικές προς το περιβάλλον, αλλά αυξάνουν τις εκπομπές άνθρακα κατά τη μεταφορά.
Η πρακτικότητα είναι το κλειδί
Το κύριο πρόβλημα με τα πλαστικά πρόσδεση είναι η μη πρακτική τους. Εμποδίζουν το ποτό και οι ειδικοί συμφωνούν ότι αυτό θα έπρεπε να είχε αντιμετωπιστεί στη φάση του σχεδιασμού. Βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία σας είναι εύκολο να ανοίξει και να έχει πρόσβαση χωρίς ενόχληση, παρέχοντας ταυτόχρονα σφιχτή στεγανοποίηση.
Εγγύηση Προσβασιμότητας
Πίστωση εκεί που πρέπει, τα πλαστικά δεσίματα έχουν κάποια επιτυχία. Τα άτομα με δυσπραξία και τύφλωση βρήκαν αυτό το σχέδιο χρήσιμο καθώς θα μπορούσαν να αποφύγουν την απώλεια των βλεφάρων. Ωστόσο, σχεδιάστε για τη μειοψηφία χωρίς να αγνοήσετε την πλειοψηφία. Με τον σωστό σχεδιασμό, η συσκευασία μπορεί να είναι προσβάσιμη και φιλική προς τον χρήστη για όλους.
Κάντε το όμορφο
Η συσκευασία σας είναι μέρος του προϊόντος. Μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας χαμένης πώλησης και μιας μεγάλης νίκης. Η βιώσιμη συσκευασία δεν χρειάζεται να είναι άσχημη. Μπορεί να είναι τολμηρό και όμορφο, με εκπληκτικό σχέδιο που λατρεύουν οι πελάτες.
Διατηρήστε το κόστος σε λογικό επίπεδο
Οι πελάτες θα πληρώσουν περισσότερα για τη βιωσιμότητα, αλλά υπάρχει ένα όριο. Κατά μέσο όρο, θα πληρώσουν 10% επιπλέον για ένα πράσινο προϊόν. Οτιδήποτε παραπάνω από αυτό, και μπορεί να ψάξουν αλλού. Επιλέξτε πράσινη συσκευασία που είναι διαθέσιμη στη σωστή τιμή και ποιότητα.
Η κατώτατη γραμμή: Για τις επιχειρήσεις, δεν είναι μόνο η επιλογή οποιασδήποτε βιώσιμης συσκευασίας, αλλά η σωστή βιώσιμη συσκευασία. Εάν η επιλογή σας δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες ακόμη και των πιο οικολογικών πελατών, μπορεί να αποφύγουν εντελώς το προϊόν σας.