Μάθετε πώς να σχεδιάζετε όμορφη συσκευασία Χριστουγέννων

Μπορεί να φαίνεται ότι τα Χριστούγεννα μόλις πέρασαν, αλλά για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, είναι πάντα προ των πυλών.
Οι ομάδες πωλήσεων σε εθνικό επίπεδο μετρούν ήδη αντίστροφα για τη μεγαλύτερη σεζόν εκπτώσεων του χρόνου και προγραμματίζουν τις παραγγελίες τους για χριστουγεννιάτικο πάρτι.
Εάν ελέγξετε τις μετρήσεις σας, πιθανότατα θα δείτε μια αύξηση στις παραγγελίες και στην επισκεψιμότητα του ιστότοπου καθώς πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Τα φυσικά καταστήματα βιώνουν επίσης μια βιασύνη λίγο πριν φτάσει ο Άγιος Βασίλης!
Γι' αυτό είναι απαραίτητο να αξιοποιήσετε τον εορταστικό ενθουσιασμό. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να σχεδιάσετε εορταστικές συσκευασίες για τα προϊόντα σας.
Οι προσαρμοσμένες εορταστικές συσκευασίες γεμίζουν τα ράφια των καταστημάτων από τον Αύγουστο—ναι, τόσο νωρίς—μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου.
Εάν δεν έχετε σχεδιάσει ποτέ εορταστικές συσκευασίες για το προϊόν σας, μην ανησυχείτε — σας έχουμε καλύψει. Παρακάτω είναι οι βασικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν δημιουργείτε το καλύτερο χριστουγεννιάτικο κασσίτερο ή εορταστικό κουτί από χαρτόνι.
Επιλέξτε τα σωστά χρώματα
Το κόκκινο και το πράσινο είναι τα παραδοσιακά χρώματα που συνδέονται με το εορταστικό μάρκετινγκ και τα Χριστούγεννα. Ωστόσο, δεν είναι οι μόνες επιλογές σας όταν σχεδιάζετε τη συσκευασία σας. Μπορείτε ακόμα να ενσωματώσετε τα χρώματα της επωνυμίας σας.
Αυτή είναι μια έξυπνη επιλογή εάν έχετε ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας, καθώς θα έχει αμέσως απήχηση στους πιστούς πελάτες. Εναλλακτικά, μπορείτε να προσαρμόσετε ελαφρώς τα χρώματά σας για να διατηρήσετε τη συνοχή της επωνυμίας προσθέτοντας παράλληλα μια εορταστική πινελιά.
Το Minimal λειτουργεί καλά
Ένα εορταστικό σχέδιο δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε την υπέρβαση. Δεν θέλετε το προϊόν σας να θεωρείται ως όλο στυλ και χωρίς ουσία. Αντίθετα, διατηρήστε το σχέδιό σας απλό αλλά κομψό.
Επιτεύξτε αυτό επιλέγοντας απλές εκτυπώσεις αντί για υπερβολικά σύνθετες εικόνες. Μπορείτε ακόμη και να επιλέξετε απλή συσκευασία με μια πινελιά εκτύπωσης σε φύλλο αλουμινίου. Με αυτόν τον τρόπο, το προϊόν σας θα αστράφτει σαν χιόνι την αυγή και θα αισθάνεται μοντέρνο.
Παραμείνετε βιώσιμοι
Ανεξάρτητα από τις σχεδιαστικές επιλογές σας, διατηρήστε το βιώσιμο για να ευχαριστήσετε τους οικολογικούς καταναλωτές. Η εποχή των πλαστικών κουτιών με γλυκά έχει περάσει. Τώρα, οι αγαπημένες μας γλυκές χριστουγεννιάτικες λιχουδιές πωλούνται σε διακοσμητικά, ειδικά κουτιά ή πολύχρωμα κουτιά από χαρτόνι. Και οι δύο είναι βιώσιμες επιλογές συσκευασίας για την επιχείρησή σας.
Πες μια ιστορία
Σε όλους αρέσει μια υπέροχη ιστορία. Οι ιστορίες αιχμαλωτίζουν τη φαντασία μας και μας εμπνέουν να ονειρευόμαστε. Αποτελούν επίσης ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, βοηθώντας τους πελάτες να αισθάνονται μια προσωπική σύνδεση με την επωνυμία σας. Μπορείτε να προσθέσετε μια ιστορία στο εσωτερικό του καπακιού από κασσίτερο, σε μια μικρή ετικέτα ή ακόμα και στο κάτω μέρος του κασσίτερου. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε την πρόσθετη δέσμευση με το προϊόν σας και να το κάνετε περισσότερο εμπειρία από ένα κουτί.
Αγκαλιάστε διασκεδαστικά σχέδια
Όταν σχεδιάζετε συσκευασία για οποιοδήποτε προϊόν, θα πρέπει πάντα να διεξάγετε ενδελεχή έρευνα. Δείτε τα πάντα, από σχέδια ανταγωνιστών έως προηγούμενες επιλογές που οδήγησαν σε υψηλές πωλήσεις ή μετατροπές.
Φυσικά, πρέπει ακόμα να σκεφτείτε έξω από το κουτί και να ρισκάρετε με το σχέδιό σας. Εξερευνήστε παιχνιδιάρικες, διασκεδαστικές ή ιδιόμορφες επιλογές. Σκεφτείτε μια εικόνα ενός σκύλου που φοράει καπέλο του Άγιου Βασίλη ή ακόμα προχωρήστε περισσότερο και σχεδιάστε ένα πακέτο σε σχήμα χριστουγεννιάτικου δέντρου ή στεφάνου. Το μόνο όριο είναι η φαντασία σας.
Στείλτε ένα ευχαριστώ
Μια μικρή ευγνωμοσύνη πάει πολύ μακριά. Τα Χριστούγεννα είναι μια υπέροχη εποχή για να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας που επέλεξαν την επιχείρηση και τα προϊόντα σας. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο να προσθέσετε ένα μικρό ευχαριστήριο ή ευχετήρια κάρτα μέσα στη συσκευασία. Αν πείσετε κάποιον να το υπογράψει και να το απευθύνει στον πελάτη, αισθάνεστε ακόμα πιο προσωπικό.
Διαδραστικό & Αισθητήριο
Κάθε φορά που σχεδιάζετε νέες επαγγελματικές συσκευασίες, πάντα να λαμβάνετε υπόψη την εμπειρία του unboxing. Θέλετε το unboxing να είναι αξέχαστο, συναρπαστικό, συναρπαστικό και ιδανικά κοινόχρηστο στο διαδίκτυο.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να επιτευχθεί αυτό, από περίπλοκα μαγνητικά ανοίγματα έως πολλαπλά στρώματα που πρέπει να περάσουν οι πελάτες για να φτάσουν στο δώρο. Κάντε το μια εμπειρία και οι πελάτες θα σας αγαπήσουν γι' αυτό.
Εξερευνήστε μια στρατηγική παντός καναλιού
Ο σχεδιασμός των χριστουγεννιάτικων συσκευασιών είναι η τέλεια στιγμή για να υιοθετήσετε μια στρατηγική παντός καναλιού. Αυτό υπερβαίνει την τυπική προσέγγιση μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών και αντ' αυτού εστιάζει σε μια συνεκτική εμπειρία πελάτη. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τα πάντα, από τον ιστότοπό σας μέχρι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα φυσικά καταστήματα. Για τις εορταστικές συσκευασίες, μπορεί να είναι τόσο απλό όσο η προσθήκη ενός μοναδικού hashtag στο πακέτο σας που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες όταν συζητούν το προϊόν στο διαδίκτυο.
Έξτρα
Τέλος, σκεφτείτε αν υπάρχουν πρόσθετα στοιχεία που μπορείτε να προσθέσετε στο σχέδιό σας για να το κάνετε ακόμα πιο εντυπωσιακό. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε ένα παράθυρο στο σχέδιο, αναδεικνύοντας την ομορφιά ή το θαύμα του προϊόντος μέσα. Μελέτες δείχνουν ότι αυτό μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και να ιντριγκάρει τους αγοραστές αρκετά ώστε να δεσμευτούν σε μια αγορά.
Ελπίζουμε ότι αυτό θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε το απόλυτο εορταστικό πακέτο για τα προϊόντα σας. Ενδιαφέρεστε να παραγγείλετε προσαρμοσμένα κουτιά ή σωλήνες από χαρτόνι για αυτά τα Χριστούγεννα; Επικοινωνήστε με την ομάδα μας χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα και ξεκινήστε το ταξίδι σας στη φαντασία.