Μάθετε πώς να τελειοποιήσετε τη συσκευασία καλλυντικών σας

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 7 min
Selection of cosmetic tin packaging

Η βιομηχανία του τρόπου ζωής έχει δει μια αξιοσημείωτη άνοδο τα τελευταία χρόνια. Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο ο τομέας της ομορφιάς παράγει πάνω από 80 δισεκατομμύρια £. Οι ενθουσιώδεις πελάτες είναι πρόθυμοι να αγοράσουν κάθε καλλυντικό προϊόν που μπορεί να φανταστεί κανείς, από κρέμες προσώπου που αψηφούν την ηλικία μέχρι πολυτελείς ενυδατικές κρέμες και προϊόντα μαλλιών εμπλουτισμένα με έλαια μπαμπού.

Εάν ασχολείστε με την πώληση προϊόντων ομορφιάς, υπάρχει ένα έτοιμο κοινό που περιμένει να αγοράσει. Ωστόσο, η υψηλή ζήτηση σημαίνει επίσης έντονο ανταγωνισμό.

Γι' αυτό είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε κάθε εργαλείο που έχετε στη διάθεσή σας για να διασφαλίσετε ότι το καλλυντικό σας ξεχωρίζει τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα ράφια των καταστημάτων.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα εμβαθύνουμε σε όλα όσα πρέπει να λάβετε υπόψη κατά το σχεδιασμό της συσκευασίας σας. Κερδίστε την πώληση, ξεπεράστε τον ανταγωνισμό και κυριαρχήστε στην αγορά.

Μάθημα 1: Συσκευασία πουλά

Εάν εξακολουθείτε να διαβάζετε, πιθανότατα ανήκετε σε μία από τις δύο κατηγορίες: είτε πουλάτε ήδη ή διαχειρίζεστε καλλυντικά προϊόντα και επιθυμείτε να διευρύνετε το μερίδιο αγοράς σας είτε ετοιμάζεστε να λανσάρετε το πρώτο σας καλλυντικό προϊόν σε μια πολυσύχναστη παγκόσμια βιομηχανία.

Ανεξάρτητα, η συσκευασία είναι πρωταρχικής σημασίας.

Η σωστή συσκευασία θα σας βοηθήσει:

  • Αιχμαλωτίστε τους πελάτες σας

  • Ανεβάστε το εμπορικό σήμα σας

  • Κλέψτε πελάτες από ανταγωνιστές

  • Συγκεντρώστε θετικές αντιδράσεις

Θυμηθείτε, οι πελάτες επιθυμούν μια απλή διαδικασία αγοράς. Δεν θέλουν να περνούν ώρες κοιτάζοντας ατελείωτες λίστες προϊόντων. Όσο πιο εύκολο τους το κάνετε, τόσο πιο πιθανό είναι να κάνουν μια αγορά. Ομοίως, δεν θέλουν να συγκρίνουν αμέτρητες μάρκες κάθε φορά που ψωνίζουν. Ψάχνουν για ένα που αγαπούν και μπορούν να μείνουν μαζί του, αγοράζοντας το επανειλημμένα.

Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, οι πελάτες είναι πλάσματα της συνήθειας. Είναι πιο οικονομικό να διατηρήσετε έναν υπάρχοντα πελάτη παρά να αποκτήσετε έναν νέο. Αλλά για να μπορέσετε να βασιστείτε σε μια πιστή βάση πελατών, πρέπει να εξασφαλίσετε αυτή την πρώτη πώληση. Εδώ παίζει ρόλο η συσκευασία.

Μάθημα 2: Οι άνθρωποι κρίνουν ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του

Όσο κι αν θέλουμε να πιστεύουμε ότι κοιτάμε πέρα ​​από τις πρώτες εντυπώσεις, τα στοιχεία δείχνουν το αντίθετο:

  • Τα γραφεία πρόσληψης ξοδεύουν μόλις εξήντα δευτερόλεπτα σε κάθε βιογραφικό.

  • Οι εργοδότες αποφασίζουν αν σας θέλουν στην ομάδα τους μέσα σε πέντε λεπτά.

  • Οι πελάτες λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς με βάση τη συσκευασία σας.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι απαραίτητο να κατανοήσετε τις τάσεις της συσκευασίας, να αναγνωρίσετε βασικά χαρακτηριστικά και να διερευνήσετε καινοτόμες δυνατότητες.

Μπορεί να έχετε ένα φανταστικό προϊόν, όπως μια κρέμα δέρματος που κάνει κάποιον στα εξήντα του να δείχνει σαράντα. Αλλά δεν θα έχει σημασία εκτός εάν η συσκευασία σας μεταφέρει το σωστό μήνυμα.

Μάθημα 3: Δεν μπορείτε να τα κερδίσετε όλα

Κανένα προϊόν δεν είναι πραγματικά καθολικό. Πάντα θα υπάρχουν πελάτες που δεν θα αγοράσουν το προϊόν σας, όσο κι αν προσπαθείτε να τους πείσετε.

Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι δεν ταιριάζει με την προσωπικότητα, την εμφάνιση ή τον προϋπολογισμό τους. Ας εξετάσουμε ένα παράδειγμα στον κόσμο των καλλυντικών.

Ίσως πουλάτε μια λαμπρή ενυδατική κρέμα που, παρά τα οφέλη της, είναι αρκετά παχύρρευστη και βαριά. Εάν συμβαίνει αυτό, δεν θα αρέσει σε άτομα με ακμή, καθώς θα φράξει τους πόρους τους, οδηγώντας σε εξάρσεις. Θα αρέσει σε όσους δεν έχουν λιπαρό δέρμα, που αποτελούν μέρος της περσόνας του κοινού για το συγκεκριμένο προϊόν.

Μόλις κατανοήσετε το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να δημιουργήσετε συσκευασίες που απευθύνονται σε αυτούς ειδικά. Πουλάτε κρέμα κατά των ρυτίδων για γυναίκες άνω των 50; Αν ναι, το προϊόν σας πρέπει να ανοίγει εύκολα και να είναι πολύ προσιτό, καθώς το 43% των ενηλίκων άνω των 65 ετών έχει τουλάχιστον μία αναπηρία.

Ακόμη και σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως το χρώμα, το σχήμα ή η υφή μπορούν να κάνουν το προϊόν σας πιο ελκυστικό σε ορισμένους πελάτες και λιγότερο ελκυστικό για άλλους.

Μάθημα 4: Η πρωτοτυπία υπερεκτιμάται

Εάν εργάζεστε στο μάρκετινγκ ή στο σχεδιασμό, η επιθυμία να δημιουργήσετε κάτι εντελώς πρωτότυπο μπορεί να είναι συντριπτική. Ωστόσο, μπορεί επίσης να είναι αντιπαραγωγικό.

Ερευνήστε την αγορά και θα διαπιστώσετε ότι πολλά προϊόντα ομορφιάς έχουν παρόμοια αισθητική. Υπάρχει λόγος για αυτό: λειτουργεί. Τα προϊόντα ομορφιάς είναι συχνά λευκά ή ανοιχτόχρωμα γιατί αυτές οι αποχρώσεις υποδηλώνουν υγιεινή, καθαριότητα και το μέλλον. Τα προϊόντα πολυτελείας διατίθενται σε μαύρη συσκευασία γιατί αυτό το χρώμα συνδέεται με την κομψότητα και την υψηλή ποιότητα.

Έτσι, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε συσκευασίες ομορφιάς που είναι εντελώς φρέσκες, νέες και συναρπαστικές. Αλλά μπορεί να μην κερδίσει τη βάση πελατών σας. Ενώ οι πελάτες ισχυρίζονται ότι θέλουν φρέσκες ιδέες, λαχταρούν τις γνωστές. Επομένως, η απομάκρυνση πολύ μακριά από τα πρότυπα σχεδιασμού είναι επικίνδυνη και μπορεί να μην αποδώσει.

Υπάρχει μια πράξη εξισορρόπησης εδώ. Χρησιμοποιήστε λεπτές λεπτομέρειες, όπως γραμματοσειρά, εικόνες και σχήμα, για να ξεχωρίσετε διατηρώντας παράλληλα άλλα χαρακτηριστικά, ώστε οι πελάτες να μην πιστεύουν ότι το προϊόν σας είναι άστοχο.

Μάθημα 5: Τοποθεσία, Τοποθεσία, Τοποθεσία

Το μάθημα 3 αφορούσε στην κατανόηση του κοινού-στόχου σας, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστικών του συνηθειών και του πού είναι πιο πιθανό να ψωνίσει για τα προϊόντα σας.

Θα μπορούσαν να ψωνίζουν για τα προϊόντα σας:

  • Στον ιστότοπό σας

  • Στο σούπερ μάρκετ

  • Σε boutique καταστήματα ομορφιάς

Κάθε επιλογή θα οδηγήσει σε διαφορετικές αποφάσεις σχετικά με τον σχεδιασμό της συσκευασίας σας. Εάν πουλάτε στο διαδίκτυο, η συσκευασία σας πρέπει να φαίνεται υπέροχη σε φωτογραφίες και βίντεο, που παρουσιάζονται στον ιστότοπό σας. Εάν είναι στο σούπερ μάρκετ, ένα σχέδιο με απτική γοητεία θα ήταν συμφέρουσα. Ή, αν πουλάτε σε μικρές μπουτίκ, όλα έχουν να κάνουν με την προσωπικότητα και την προσωπική πινελιά.

Μάθημα 6: Καθορίστε ποιος είστε

Γνωρίζουμε ότι δεν θέλετε να το ακούσετε αυτό, αλλά η διαφορά μεταξύ του προϊόντος σας και της προσφοράς του κύριου ανταγωνιστή σας είναι μάλλον...μη σημαντική. Εξάλλου, υπάρχει ένας πεπερασμένος αριθμός συστατικών που διατίθενται για προϊόντα ομορφιάς. Έχοντας αυτό υπόψη, οι πελάτες πιθανότατα δεν αγοράζουν από εσάς επειδή το προϊόν σας έχει έναν μοναδικό παράγοντα Χ.

Αντίθετα, είναι πιθανότατα επειδή τους αρέσει η επωνυμία σας, ποιοι είστε και τα μηνύματά σας. Εάν είστε έμπειρος επαγγελματίας, πιθανότατα έχετε ήδη ένα σαφές μήνυμα επωνυμίας. Εάν μόλις ξεκινάτε, αυτό θα μπορούσε να είναι πιο δύσκολο.

Είστε:

  • Οικολογική συνείδηση;

  • Φιλικό προς τα ζώα;

  • Εξαιρετικά καινοτόμο;

  • Αυθεντικά πολυτελές;

  • Αξίζει το insta;

Μόλις αποφασίσετε ποιος είστε, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να διαμορφώσετε τη συσκευασία του προϊόντος σας. Πείτε μια ιστορία με τα πάντα, από τα μηνύματά σας μέχρι το σχέδιο σχεδίασης. Αυτό είναι το κλειδί για τη δημιουργία συσκευασίας που μετατρέπει.

Μάθημα 7: Μερικές αλήθειες είναι μεγαλύτερες από άλλες

Αυτή είναι μια διαφοροποιημένη έννοια. Από μικρά τα παιδιά διδάσκονται ότι η αλήθεια είναι απόλυτη.Ωστόσο, στον κόσμο του μάρκετινγκ, τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά.

Υπάρχει η αλήθεια της επωνυμίας σας. Αυτό είναι το μήνυμα που πιθανότατα εμφανίζεται στην αρχική σελίδα και στη σελίδα Πληροφορίες του ιστότοπού σας, όπως:

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ

Ή

"Ξεκινήσαμε την επιχείρησή μας για να αλλάξουμε τον κόσμο και να βοηθήσουμε όλους να φέρουν στην επιφάνεια την εσωτερική τους ομορφιά. Από τότε, έχουμε μεγαλώσει τρομερά, κερδίζοντας μια υπέροχη ομάδα πελατών που εμπιστεύονται και λατρεύουν το μακιγιάζ μας. Εστιάζουμε στη χρήση μόνο φυσικών συστατικών στα καλλυντικά μας γιατί πιστεύουμε..."

Όλα αυτά θα μπορούσαν να είναι αλήθεια, αλλά δεν είναι τόσο ισχυρά όσο η κοινωνική αλήθεια. Αυτή είναι η ιστορία που λένε οι πελάτες και οι πελάτες σας:

"Καταπληκτικό, είδα τα αποτελέσματα μετά από μόλις μία μέρα!"

Ή

"ΩΜΓ, αυτή η κρέμα προσώπου είναι απίστευτη."

Οι πελάτες εμπιστεύονται αυτήν την αλήθεια περισσότερο από τη λέξη της ομάδας μάρκετινγκ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το 80% των πελατών θα αναζητήσει κριτικές πριν δεσμευτεί για ένα προϊόν στο διαδίκτυο.

Λοιπόν, πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε τη δύναμη της επωνυμίας της συσκευασίας των καλλυντικών σας;

Πρώτον, εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα κριτικών όπως το Trustpilot ή το Feefo, θα μπορούσατε να τοποθετήσετε ένα σήμα εμπιστοσύνης κάπου στη συσκευασία σας. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε μια προσφορά από έναν πελάτη ως μέρος των μηνυμάτων σας.

Μην ξεχνάτε, η όμορφη συσκευασία θα εξασφαλίσει επίσης ότι το προϊόν σας προσελκύει παράγοντες επιρροής. Στον κόσμο των καλλυντικών, δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια από την υποστήριξη κάποιου με εκατομμύρια followers στο Instagram.

Μάθημα 8: Η υψηλή ποιότητα είναι το κλειδί για τα πάντα

Τέλος, το σχέδιό σας δεν θα αξίζει τίποτα εάν δεν υπάρχουν τα πρότυπα ποιότητας. Εάν η συσκευασία σας παρουσιάζει διαρροή, είναι δύσκολο να ανοίξει ή έχει σπαταληθεί χώρος, οι πελάτες θα αναρωτηθούν γρήγορα εάν υπάρχει καλύτερη εναλλακτική λύση. Και πάλι, δεν έχει σημασία πόσο εξαιρετικό είναι το προϊόν. Η κακή συσκευασία οδηγεί σε αρνητικές κριτικές, με αποτέλεσμα να χαθούν οι πωλήσεις. Γι' αυτό πρέπει να επενδύσετε σε κουτιά ή δοχεία που σημειώνουν όλα τα κουτιά για στυλ και πρακτικότητα.

Έχοντας όλα αυτά κατά νου, φαίνεται ότι είστε έτοιμοι να κατακτήσετε τη βιομηχανία ομορφιάς με την τέλεια συσκευασία για το προϊόν σας.

Θυμηθείτε, το πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε το σωστό κασσίτερο, μπουκάλι ή σωλήνα. Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή θέλετε να εξερευνήσετε μια προσφορά για συσκευασία κατά παραγγελία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας. Θα χαρούν να σας βοηθήσουν περαιτέρω.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει επίσης το μέρος 2 του οδηγού μας για τη συσκευασία καλλυντικών αυτόν τον μήνα:

Τα βασικά στοιχεία για τον υπέροχο σχεδιασμό καλλυντικών συσκευασιών


μπορεί να σου αρέσει επίσης Προβολή όλων

Image representing a marketing strategy with a chess player

Overcoming the Biggest Marketing Hurdles for Small Businesses

Struggling to market your small business effectively? Learn how to tackle the most pressing challenges and stand out in a crowded marketplace.

AI meeting humanity in inspirational image

How Big Brands Are Using AI to Drive Sustainable Packaging

AI isn’t just about automation – it’s helping brands tackle one of the biggest challenges of our time: sustainability.

Selection of bespoke cosmetic packaging

Κάντε την καλλυντική σας συσκευασία χωρίς να διατηρείται στα ράφια των καταστημάτων

Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό της συσκευασίας καλλυντικών.