Μεταλλικά κουτιά: Η κορυφαία επιλογή συσκευασίας για τους καταναλωτές της ΕΕ

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 2 min
Heart shaped tin packaging

Ποιο υλικό συσκευασίας αιχμαλωτίζει τους καταναλωτές? Μια νέα έρευνα δείχνει μια κλίση προς τις μεταλλικές συσκευασίες, ιδιαίτερα τον λευκοσίδηρο και το αλουμίνιο. Η έρευνα, με επικεφαλής την Eviosys, αποκαλύπτει ότι το 63% των αγοραστών αναγνωρίζουν τις μεταλλικές συσκευασίες ως μια πιο πράσινη λύση συσκευασίας, επισκιάζοντας την επικρατούσα πλαστική συσκευασία.


Ο φάκελος του 2024 αποκαλύπτει περαιτέρω ότι ένα εκπληκτικό 90% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων είτε ρίχνουν χρήματα σε βιώσιμες λύσεις συσκευασίας είτε εξετάζουν εξονυχιστικά.


Τι κάνει τη μεταλλική συσκευασία επιτυχία με τους πελάτες?


Από τον φακό της βιωσιμότητας, το μέταλλο παίρνει το στέμμα. Ένα αξιοσημείωτο 80% του χρησιμοποιημένου μετάλλου παραμένει στο βρόχο και είναι λιγότερο πιθανό να προσθέσει στο πρόβλημα της υγειονομικής ταφής της ηπείρου. Ένα αξιοσημείωτο 94% των καταναλωτών ομολογεί ότι τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της μεταλλικής συσκευασίας επηρεάζουν τις επιλογές αγορών τους. Αλλά η βιωσιμότητα είναι μόνο μια πτυχή της ιστορίας.


Οι μεταλλικές συσκευασίες κατατάσσονται επίσης σε υψηλά επίπεδα ανθεκτικότητας, διασφαλίζοντας την ασφάλεια των προϊόντων κατά τη μεταφορά και μετά. Οι καταναλωτές συχνά ανακαλύπτουν εναλλακτικές χρήσεις για μεταλλικές συσκευασίες, με μεταλλικά τενεκεδάκια που χρησιμοποιούνται συνήθως για αποθήκευση κοσμημάτων.


Οπτικά ελκυστικά, τα δοχεία από αλουμίνιο και λευκοσίδηρο είναι ένα θέαμα για τα πονεμένα μάτια και είναι βέβαιο ότι θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Μελέτες υποδεικνύουν ότι τα αγαθά που περικλείονται σε μεταλλικές συσκευασίες θεωρούνται ως είδη πολυτελείας ή ως είδη που πληρούν κριτήρια υψηλότερης ποιότητας.


Υπερπέραση επιχειρηματικών εμποδίων


Παρά τα προφανή πλεονεκτήματα, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν εμπόδια κατά τη μετάβαση από άλλους τύπους συσκευασίας, όπως πλαστικά δοχεία.


Για το 33% των επιχειρήσεων, το κόστος είναι το κύριο εμπόδιο. Ενώ η μεταλλική συσκευασία είναι οικονομικά αποδοτική, η δαπάνη δεν περιορίζεται στα δοχεία. Πτυχές όπως η εκπαίδευση πελατών και οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ συμβάλλουν στο συνολικό κόστος. Άλλες επιχειρήσεις επισημαίνουν τη διαθεσιμότητα υλικών (14%) και τις επιπλοκές της εφοδιαστικής αλυσίδας (19%) ως κρίσιμους παράγοντες κατά την τροποποίηση των προτιμήσεων συσκευασίας.


Ωστόσο, το βήμα προς τη βιωσιμότητα είναι αμείλικτο. Προβλέπεται ότι το 45% των επιχειρήσεων θα μεταναστεύσουν σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες έως το 2027 και μέχρι το κλείσιμο της επόμενης δεκαετίας, το 90% των επιχειρήσεων θα υιοθετήσει αυτή τη στροφή.


Αυτή η τάση δεν προκαλεί έκπληξη καθώς οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής, οι περιβαλλοντολόγοι και οι ειδικοί του μάρκετινγκ συμφωνούν ότι η βιώσιμη συσκευασία είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη των μελλοντικών στόχων άνθρακα.
Όσον αφορά την ανακυκλωσιμότητα, μόνο δύο υλικά προσφέρουν μια απεριόριστη λύση: το γυαλί και μέταλλο. Όλα τα άλλα υλικά θα μετατραπούν τελικά σε απόβλητα.


Η εξαιρετική μεταλλική μας συσκευασία


Στην Tinware Direct, παρουσιάζουμε μια ευρεία γκάμα μεταλλικών συσκευασιών σε διάφορα μεγέθη και σχέδια. Οι αλουμινένιες κονσέρβες μας, που προτιμώνται για την τοποθέτηση καλλυντικών ειδών όπως κρέμες, σαπούνια και επιλεγμένα τρόφιμα, είναι τα αγαπημένα των πελατών.


Εναλλακτικά, τα κουτιά από λευκοσίδηρο είναι η καλύτερη επιλογή για μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, από κεριά έως ξηρές τροφές, σκόνες, τροφές για κατοικίδια και πολλά άλλα.
Δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις όλοι οι τομείς να μπουν στην κυκλική οικονομία με γνήσια βιώσιμες συσκευασίες. Συνδεθείτε με την ομάδα μας σήμερα για να μάθετε περισσότερα.


μπορεί να σου αρέσει επίσης Προβολή όλων

Christmas candle packaging on a beach

Unlocking the Magic of Seasonal Packaging in 2024

Start planning your festive packaging choices today.

Business planning

Πλοήγηση στο μέλλον: Το προσχέδιο σας για την επιχειρηματική επιτυχία

Ξεκινήστε ένα ταξίδι για να ανακαλύψετε τη σημασία και τις τεχνικές του αποτελεσματικού επιχειρηματικού σχεδιασμού.

Ferrero Roche

Οι εταιρείες σε όλη την ΕΕ αγκαλιάζουν τη βιώσιμη συσκευασία

Οι μεγάλες μάρκες εξερευνούν τώρα βιώσιμες συσκευασίες. Ανακάλυψε περισσότερα.