Στείλτε ένα ισχυρό μήνυμα με το σχεδιασμό της συσκευασίας σας

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 3 min
Aluminium bottle packaging with multiple colours in background

Ο μήνας ιστορίας των ΛΟΑΤΚΙ+ γιορτάζεται και τιμάται σε ορισμένα μέρη του κόσμου από το 1994. Ο μηνιαίος εορτασμός επικεντρώνεται στην ανάμνηση της ιστορίας των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων καθώς και των κινημάτων για τα πολιτικά δικαιώματα.

Οι επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματα είναι συχνά πρόθυμα να συμμετάσχουν σε αυτούς τους εορτασμούς. Αναμφισβήτητα, οι επιχειρήσεις έχουν καθήκον να υπερασπίζονται και να υποστηρίζουν διάφορες κοινότητες και μειονότητες, αλλά είναι σημαντικό να το προσεγγίζουν με τον σωστό τρόπο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δείξει μια επιχείρηση ότι είναι σύμμαχος. Για παράδειγμα, θα πρέπει να έχετε ενσωματώσει στην κουλτούρα της επιχείρησής σας μια πολιτική προσλήψεων κατά των διακρίσεων. Θα μπορούσατε επίσης να αναδείξετε την υποστήριξή σας μέσω του σχεδιασμού και της δημιουργίας των προϊόντων σας. Η συσκευασία αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία εδώ.

Για να το διερευνήσουμε αυτό, ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές κορυφαίες μάρκες που έχουν αποδείξει την υποστήριξή τους στην LGBTQ+ κοινότητα μέσω του σχεδιασμού των προϊόντων τους όλα αυτά τα χρόνια.

Taste The Rainbow

Είναι αδύνατο να σκεφτείς τη γλυκιά μάρκα skittles χωρίς να φέρεις στο μυαλό σου την εικόνα ενός φωτεινού και πολύχρωμου ουράνιου τόξου. Αυτό αποτελεί βασικό μέρος τόσο του μάρκετινγκ όσο και της ταυτότητας του εμπορικού τους σήματος. Το 2020, η μάρκα αποφάσισε να δείξει την υποστήριξή της στην LGBTQ+ κοινότητα μέσω της συσκευασίας της.

Με μια έξυπνη στρατηγική διαφημιστικής καμπάνιας, η εταιρεία δημιούργησε μια μοναδική συσκευασία, αφαιρώντας όλα τα χρώματα και αφήνοντας πίσω της μια γκρίζα, θαμπή παρουσίαση. Αυτό ήταν έξυπνο για δύο λόγους. Πρώτα τόνισε το μήνυμα που ήθελαν να μεταδώσουν:

"Για την υπερηφάνεια, μόνο ένα ουράνιο τόξο έχει σημασία."

Δεύτερον, η συσκευασία και το προϊόν τους ξεχώρισαν αμέσως από τους ανταγωνιστές. Εξάλλου, οι συσκευασίες γλυκών είναι σχεδόν πάντα πολύχρωμες.

Xbox

Οι Skittles δεν είναι η μόνη εταιρεία που έχει χρησιμοποιήσει τη συσκευασία της, ακόμα και ένα ολοκαίνουργιο προϊόν, για να δείξει την υποστήριξή της στην LGBTQ+ κοινότητα.

Το 2022, το Xbox κυκλοφόρησε μια ειδική έκδοση ελέγχου. Τόσο η συσκευασία όσο και το προϊόν σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να ενσωματώνουν περισσότερες από 30 σημαίες της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙΑ για να καταδείξουν τη διατομικότητα και την ενότητα.

Το προϊόν χρειάστηκε περισσότερα από τρία χρόνια έρευνας και ανάπτυξης με την αρχική ιδέα να παρουσιάζεται το 2019 με αφορμή την 50ή επέτειο των εξεγέρσεων του Stonewall.

NYX Cosmetics

Τελικά, η NYX δημιούργησε μια πλήρη σειρά προϊόντων που σχεδιάστηκε για να αναδείξει και να προωθήσει τη ρευστότητα των φύλων. Η συσκευασία που δημιούργησε η επιχείρηση προώθησε την ιδέα ότι το μακιγιάζ δεν έχει φύλο και ενθάρρυνε τις πελάτισσες να εκφράσουν την ομορφιά και την αίσθηση του εαυτού τους όπως επιθυμούν.

Για τη δημιουργία των προϊόντων και της συσκευασίας, η επιχείρηση συνεργάστηκε με σημαντικούς influencers και διαδικτυακούς δημιουργούς που ανήκαν στη βιομηχανία καλλυντικών και στην LGBTQ+ κοινότητα.

Φέρνοντας την αλλαγή ως ηγέτες του κλάδου σας

Η αξιοποίηση της συσκευασίας σας για την υποστήριξη ενός σκοπού είναι μια έξυπνη επιλογή από την άποψη του μάρκετινγκ, αλλά είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι συμπληρώνεται από, ουσιαστική δράση. Αν η επιχείρησή σας έχει μόνο μια φωτεινή και πολύχρωμη ετικέτα, μπορεί να φανεί ότι υποδηλώνει αρετή, ακόμη και αν δεν ήταν αυτή η αρχική σας πρόθεση.

Οι εταιρείες μπορούν να βοηθήσουν στην υποστήριξη ομάδων όπως οι κοινότητες LGBTQ+, υποστηρίζοντας φιλανθρωπικά ιδρύματα, μεμονωμένες εκστρατείες και δημιουργώντας μια κουλτούρα γραφείου που αγκαλιάζει την ατομική ταυτότητα.

Ελπίζουμε να βρήκατε αυτό το άρθρο και οι δύο διορατικό. Θέλετε να μάθετε πώς να δημιουργήσετε έναν μοναδικό σχεδιασμό συσκευασίας που θα στείλει ένα ισχυρό μήνυμα στο κοινό σας; Αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και η ομάδα μας θα χαρεί να σας βοηθήσει περαιτέρω.


μπορεί να σου αρέσει επίσης Προβολή όλων

Ferrero Roche

Corporations Across EU Embrace Sustainable Packaging

Big brands are now exploring sustainable packaging. Discover more.

Heart shaped tin packaging

Μεταλλικά στοιχεία: Η κορυφαία επιλογή συσκευασίας για τους καταναλωτές της ΕΕ

Μυηθείτε στη λογική πίσω από την αυξανόμενη δημοτικότητα της μεταλλικής συσκευασίας μεταξύ των πελατών σας.

Sustainability: protecting the environment

Επιλογή βιώσιμης συσκευασίας: Ένα βασικό βήμα προς τη διάσωση του πλανήτη

Δεν είναι υπερβολή: οι σωστές αποφάσεις για τη συσκευασία μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το περιβάλλον μας. Είτε είστε ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης είτε μέλος ΜΜΕ, οι επιλογές σας έχουν σημασία....