Μετάβαση από την πλαστική στη οικολογική συσκευασία: Ένας οδηγός πέντε βημάτων
Η συναίνεση είναι σαφής: Οι καταναλωτές σε όλους τους τομείς ζητούν συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον. Αυτό απαιτεί μια συνολική αναθεώρηση της τρέχουσας προσέγγισης συσκευασίας για πολλές επιχειρήσεις.
Χρησιμοποιείτε ακόμα πλαστικές συσκευασίες στις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες? Αν ναι, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε να προχωρήσετε σε πιο πράσινες εναλλακτικές λύσεις.
Στην Tinware Direct, είμαστε αφοσιωμένοι στο να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε ένα στρατηγικό σχέδιο που καθιστά αυτήν τη μετάβαση όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη και απλή στο πλαίσιο της επιχείρησής σας.
Βήμα 1: Εξοπλίστε τον εαυτό σας με γνώση
Είτε είστε υπεύθυνος λήψης αποφάσεων είτε χρειάζεται να πείσετε σημαντικούς ενδιαφερόμενους φορείς στην εταιρεία σας, η κατανόηση των σημαντικών γεγονότων σχετικά με τις πλαστικές συσκευασίες είναι ζωτικής σημασίας. Ακολουθούν ορισμένα ισχυρά στατιστικά στοιχεία που θα ενισχύσουν την υπόθεσή σας:
- Το 2021, κάθε κάτοικος της ΕΕ παρήγαγε περίπου 188,7 κιλά απορριμμάτων συσκευασίας.
- Ένα ανησυχητικό 46% των συσκευασιών βρίσκει το δρόμο του σε χώρους υγειονομικής ταφής και το 22% τυγχάνει κακής διαχείρισης.
- Η υιοθέτηση της επαναχρησιμοποίησης των συσκευασιών θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά ένα εντυπωσιακό 69%.
- Οι τροποποιήσεις στη συσκευασία θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μείωση κατά 30% στις εκπομπές του πεδίου 3.
- Ένα συντριπτικό 90% των καταναλωτών επηρεάζεται από τη χρήση μεταλλικών συσκευασιών για προϊόντα στα ράφια λιανικής - αναγνωρίζουν τη βιωσιμότητά τους!
- Η φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία ενισχύει την αποδοτικότητα της παραγωγής και μειώνει το κόστος.
Βήμα 2: Προσδιορίστε τα βέλτιστα υλικά και λύσεις
Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει τον εντοπισμό των καταλληλότερων υλικών και λύσεων για την επιχείρησή σας. Υπάρχει μια ποικιλία από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά συσκευασίας για να διαλέξετε, όπως:
- Συσκευασία από χαρτόνι
- Μεταλλικές συσκευασίες (όπως κασσίτερος και αλουμίνιο)
- Κομποστοποιήσιμα βιοϋλικά Κάθε επιλογή έχει τα μοναδικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ορισμένα είναι εύκολα ανακυκλώσιμα, ενώ άλλα είναι πλήρως βιοαποδομήσιμα. Οι μεταλλικές συσκευασίες, συμπεριλαμβανομένου του κασσίτερου και του αλουμινίου, είναι μια ισχυρή επιλογή, ενώ οι συσκευασίες από χαρτόνι είναι ελκυστικές για τους νεότερους, περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένους καταναλωτές. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να διεξάγετε ενδελεχή έρευνα πριν καταλήξετε στη βέλτιστη επιλογή.
Βήμα 3: Αντιμετωπίστε τις βασικές σας ανάγκες συσκευασίας
Όταν επιλέγετε το σωστό υλικό συσκευασίας, λάβετε υπόψη τις συγκεκριμένες ανάγκες των προϊόντων που προσφέρετε. Για παράδειγμα, εάν διαθέτετε ένα καλλυντικό προϊόν με βάση το νερό, όπως μια λοσιόν ή σαπούνι, είναι ζωτικής σημασίας να επιλέξετε μια φιλική προς το περιβάλλον λύση συσκευασίας με αδιάβροχη επένδυση. Μια επένδυση EPE θα αποτρέψει τυχόν διαρροές κατά τη διάρκεια και μετά τη μεταφορά. Εάν ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε ένα σχέδιο υψηλής ποιότητας για τα προϊόντα σας, η συσκευασία από λευκοσίδηρο είναι μια ανώτερη επιλογή. Το Tinplate συνδυάζει την οπτική γοητεία του κασσίτερου με την ελαστικότητα του χάλυβα, με αποτέλεσμα μια δελεαστική τελική εμφάνιση. Όταν επιλέγετε συσκευασία, λάβετε υπόψη πτυχές όπως:
- Μέγεθος
- Ανθεκτικότητα
- Εμφάνιση
- Προσβασιμότητα
Βήμα 4: Εμβαθύνετε σε καινοτόμες επιλογές σχεδίασης με επιρροή
Η συσκευασία είναι ένα ισχυρό μέσο για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας. Μεταφέρει ένα ξεχωριστό μήνυμα και μπορεί να τροποποιήσει την εικόνα της επωνυμίας σας. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επέκταση της διείσδυσής σας στην αγορά. Γι' αυτό μια αλλαγή στο υλικό συσκευασίας σας θα πρέπει να θεωρείται ευκαιρία για καινοτομία. Είτε επιλέγετε προσαρμοσμένη είτε εκτός ραφιού συσκευασία, μπορείτε πάντα να βρείτε την ιδανική συσκευασία για να κάνετε το προϊόν σας λαμπερό. Εάν επιλέξετε μεταλλική συσκευασία, λάβετε υπόψη σας αυτή τη δήλωση.Σίγουρα θα τραβήξετε την προσοχή οποιουδήποτε πελάτη!
Βήμα 5: Αναζητήστε τον ιδανικό προμηθευτή
Μόλις καταλάβετε πώς να επιλέξετε το υλικό, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε την αναζήτησή σας για προμηθευτές. Είναι σημαντικό να βρείτε έναν προμηθευτή στον οποίο μπορείτε να βασιστείτε και να αποφύγετε αυτούς που κάνουν παραπλανητικούς ισχυρισμούς βιωσιμότητας. Επίσης, αξιολογήστε εάν μια εταιρεία παρέχει:
- Η σωστή επιλογή μετοχών
- Μια γρήγορη ανάκαμψη
- Προϊόντα υψηλής ποιότητας Να θυμάστε ότι οποιοδήποτε πρόβλημα με τον προμηθευτή σας μπορεί να έχει αποτέλεσμα ντόμινο στην αλυσίδα εφοδιασμού σας, επηρεάζοντας τη συνολική απόδοση της επιχείρησής σας και, τελικά, τα σχόλια των πελατών.
Βήμα 6: Διαφωτίστε την αγορά-στόχο σας
Οι πελάτες συχνά φοβούνται το άγνωστο και μπορεί να είναι επιφυλακτικοί για τις αλλαγές μέσα σε μια εταιρεία. Ακόμα κι αν τα οφέλη είναι ξεκάθαρα, μια μικρή αλλαγή όπως ένα νέο σχέδιο συσκευασίας θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε σημαντική πτώση των πωλήσεων. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, είναι ζωτικής σημασίας να ενημερώσετε τους πελάτες σας για τα πλεονεκτήματα της συσκευασίας από μέταλλο ή χαρτόνι και το σκεπτικό πίσω από αυτήν την αλλαγή. Εάν το ενσωματώσετε στο σχέδιο μάρκετινγκ σας, θα ανοίξει το δρόμο για τον θρίαμβο της αγοράς.
Η μετάβαση από πλαστικές συσκευασίες σε σωλήνες από χαρτόνι ή μεταλλικά δοχεία μπορεί να φαίνεται σαν μια τρομακτική εργασία που χρειάζεται τη σωστή υποστήριξη. Εάν θέλετε να εμβαθύνετε και να αναζητήσετε καθοδήγηση από ειδικούς σε θέματα συσκευασίας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας σήμερα. Είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε προς ένα βιώσιμο μέλλον. 🌍💼