Ανακαλύψτε τα μυστικά του εξαιρετικού σχεδιασμού συσκευασίας

Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης: 7 min
Pressitins with colourful labelling

Τι είναι το Packvertising;

Κατανόηση βασικών εννοιών σχεδιασμού συσκευασίας

Η συσκευασία του προϊόντος είναι συχνά το αρχικό σημείο επαφής μεταξύ ενός καταναλωτή και μιας επωνυμίας. Όταν οι πελάτες βρίσκουν το προϊόν σας στα ράφια, το πρώτο πράγμα που παρατηρούν είναι η συσκευασία σας.

Είναι εντυπωσιακό, τολμηρό, τολμηρό, πολυτελές;

Ή μήπως είναι βαρετό, ξεπερασμένο και δεν εμπνέει;

Η απάντηση θα μπορούσε να καθορίσει εάν κάνετε μια πώληση. Τελικά, πρέπει να σκεφτείτε με όρους διαφήμισης πακέτων.

Τι είναι το Packvertising;

Το Packvertising είναι ο τέλειος συνδυασμός διαφήμισης και συσκευασίας. Αυτή η ιδέα μετατρέπει τη συσκευασία σας από ένα απλό προστατευτικό στρώμα σε:

  • Ένας φάρος για την επωνυμία σας
  • Μια προσωπική διαφημιστική πινακίδα για να μεταφέρετε το μήνυμά σας
  • Ένα εντυπωσιακό έργο τέχνης
  • Ένας δημιουργός δυνητικών πελατών και δημιουργός μετατροπών

Ακούγεται ενδιαφέρον;

Αν ναι, διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς να πετύχετε με τη στρατηγική packvertising της επωνυμίας σας, είτε πρόκειται για νοσταλγικό σχεδιασμό είτε για πιο καινοτόμο προσέγγιση.

Βασικοί Παράγοντες Σχεδιασμού Συσκευασίας

Για να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητες της συσκευασίας σας, πρέπει να κατανοήσετε τα βασικά στοιχεία σχεδιασμού, όπως:

  • Χρώμα
  • Αίσθηση
  • Υλικό
  • Βάρος
  • Πρακτικότητα

Χρώμα

Αρχικά, εξετάστε το χρώμα της συσκευασίας σας. Τα διαφορετικά χρώματα μεταφέρουν μοναδικές ιδέες για τα προϊόντα και την επωνυμία σας. Οι δημοφιλείς επιλογές περιλαμβάνουν:

  • Μαύρος: Προτείνει ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, που χρησιμοποιείται συχνά στη βιομηχανία καλλυντικών
  • Λευκό: Καθαρό, καθαρό, minimal, που προκαλεί ιδέες υγείας
  • Μπλε: Χρησιμοποιείται συχνά για παιδικά προϊόντα ή αντικείμενα που απευθύνονται σε άνδρες
  • Ροζ: Χρησιμοποιείται για γυναικεία προϊόντα

Άλλα χρώματα, όπως το κόκκινο, είναι λιγότερο κοινά στη συσκευασία και μπορούν να βοηθήσουν το προϊόν σας να ξεχωρίσει μεταξύ των ανταγωνιστών.

Αίσθηση

Πηγαίνετε πέρα ​​από τα συνηθισμένα με την αισθητηριακή συσκευασία. Αυτό διασφαλίζει ότι η αποσυσκευασία του προϊόντος σας είναι ένα γεγονός από μόνο του. Ορισμένα υλικά μπορεί ακόμη και να ωθήσουν τους πελάτες να πλησιάσουν ενστικτωδώς και να αγγίξουν το προϊόν σας, φέρνοντάς σας ένα βήμα πιο κοντά σε μια πώληση.

Ένα παράδειγμα είναι η συσκευασία από λευκοσίδηρο. Το λείο υλικό συνδυάζει την ομορφιά του κασσίτερου με την αντοχή του χάλυβα, μαγνητίζοντας την προσοχή ακόμα και σε ένα γεμάτο ράφι.

Υλικό

Υπάρχουν πολλές επιλογές για υλικά συσκευασίας, καθεμία από τις οποίες επηρεάζει τόσο την αισθητική όσο και την πρακτικότητα.

Για παράδειγμα, η συσκευασία από αλουμίνιο είναι ανθεκτική στη διάβρωση και χρησιμοποιείται συνήθως για καλλυντικά προϊόντα όπως κρέμες και λοσιόν ως βιώσιμη εναλλακτική λύση στο πλαστικό.

Βάρος

Το βάρος είναι ένας άλλος κρίσιμος παράγοντας. Εάν τα προϊόντα σας είναι πολύ βαριά, θα αυξήσει το κόστος παράδοσης και αποστολής. Αντίθετα, εάν είναι πολύ ελαφριά, οι πελάτες μπορεί να τα θεωρήσουν φθηνά ή χαμηλής ποιότητας.

Πρακτικότητα

Λάβετε υπόψη την πρακτικότητα της συσκευασίας σας. Είναι εύκολο το άνοιγμα και η απόρριψη; Τα ελαττώματα του σχεδιασμού μπορούν να επηρεάσουν τις κριτικές και τις πωλήσεις των προϊόντων. Η χρήση πρωτοτύπων μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε αυτά τα ζητήματα, ειδικά εάν εξερευνάτε ειδικές υπηρεσίες κασσίτερου.

Κοινές παγίδες σχεδιασμού συσκευασίας

Ορισμένες επιλογές σχεδιασμού συσκευασίας μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τις πωλήσεις και να απογοητεύσουν τους πελάτες. Αντί να ενισχύσουν την επωνυμία σας, θα μπορούσαν να αποδυναμώσουν τη θέση σας στην αγορά. Εδώ είναι μερικές παγίδες που πρέπει να αποφύγετε:

Αδύναμο υλικό

Βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία σας είναι στιβαρή. Η σαθρή ή κακώς σχεδιασμένη συσκευασία μπορεί να οδηγήσει σε ζημιά ή διαρροές. Πάντα να δοκιμάζετε τη συσκευασία σας με ένα δείγμα υπηρεσίας για να εντοπίσετε προβλήματα πριν από την κυκλοφορία στην αγορά.Η κακοσχεδιασμένη συσκευασία μπορεί να κάνει τους πελάτες να ανησυχούν για την ποιότητα του προϊόντος.

Κενός Χώρος

Το μέγεθος παίζει ρόλο στη συσκευασία. Οι πελάτες αντιπαθούν τον κενό χώρο και θα παραπονεθούν αν βρουν το προϊόν μισογεμάτο. Ωστόσο, η ισορροπία είναι το κλειδί. Για υγρά προϊόντα, φροντίστε να μην χυθούν όταν ανοίξουν.

Περικοπή Κόστους

Ενώ η μείωση του κόστους είναι σημαντική, η περικοπή των συσκευασιών μπορεί να οδηγήσει σε ένα κατώτερο προϊόν και να βλάψει τη φήμη της επωνυμίας σας. Θυμηθείτε, η διαφήμιση συσκευασίας κάνει τη συσκευασία αναπόσπαστο μέρος του προϊόντος, ειδικά για εμπειρίες unboxing.

Λανθασμένη επιλογή για το προϊόν σας

Η επιλογή της λάθος συσκευασίας για το προϊόν σας μπορεί να είναι επιζήμια. Για παράδειγμα, ενώ η βιώσιμη συσκευασία είναι μια έξυπνη επιλογή, πρέπει να επιλέξετε το σωστό υλικό. Το χαρτόνι είναι εξαιρετικό για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, αλλά το αλουμίνιο μπορεί να είναι καλύτερο για καλλυντικά.

Κακή Βιωσιμότητα

Βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία σας πληροί τα πρότυπα βιωσιμότητας. Οι πελάτες προτιμούν όλο και περισσότερο οικολογικές επωνυμίες και μπορεί να απορρίψουν προϊόντα που δεν ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους.

Η σημασία του σχεδιασμού συσκευασίας

Τώρα που καταλαβαίνετε τη διαφήμιση συσκευασίας, τους βασικούς σχεδιαστικούς παράγοντες και τα κοινά λάθη, ας διερευνήσουμε τη σημασία του σχεδιασμού συσκευασίας. Πώς επηρεάζει την επιτυχία της επωνυμίας και της εταιρείας σας;

Συνδεθείτε με το κοινό σας

Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ βοηθά τους πελάτες να αποφασίσουν να αγοράσουν το προϊόν σας. Ο σωστός σχεδιασμός συσκευασίας έχει απήχηση στο κοινό σας, προσελκύει την προσοχή του και παρέχει βασικές πληροφορίες για το προϊόν. Μετατρέπει οποιοδήποτε κοντέινερ σε μια ισχυρή πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Δημιουργήστε την απόλυτη εμπειρία Unboxing

Ο υπέροχος σχεδιασμός της συσκευασίας μπορεί να δημιουργήσει μια απίστευτη εμπειρία unboxing, μετατρέποντας το άνοιγμα του προϊόντος σε εκδήλωση. Τα βίντεο Unboxing έχουν μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το 62% των θεατών να ερευνούν προϊόντα που σκέφτονται να αγοράσουν.

Το περιεχόμενο Unboxing είναι επίσης σε άνοδο. Το 2013, ο αριθμός των βίντεο unboxing αυξήθηκε κατά 50% και οι προβολές αυξήθηκαν κατά 57% την ίδια χρονιά.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ. Πώς, όμως, μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το περιεχόμενο unboxing; Όλα εξαρτώνται από την επιλογή και το σχεδιασμό της τέλειας συσκευασίας για το προϊόν σας. Μόνο τότε μπορείτε να αρχίσετε να σκέφτεστε πώς να κάνετε το βίντεο unboxing δημιουργικό, ελκυστικό και χρήσιμο για τους πελάτες σας.

Αξιοποίηση εποχιακών εκπτώσεων

Εάν δραστηριοποιείτε στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωρίζετε ότι οι πωλήσεις γίνονται κατά κύματα, με υψηλά και χαμηλά κατά τη διάρκεια του έτους. Πώς μπορεί ο σωστός σχεδιασμός συσκευασίας να σας βοηθήσει εδώ;

Σε περιόδους αιχμής, όπως η περίοδος των εορτών, μπορείτε να προσαρμόσετε το σχέδιο της συσκευασίας σας για να εξασφαλίσετε ότι θα έχει τη μεγαλύτερη απήχηση.

Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει την αλλαγή των εικόνων ή ακόμη και την παροχή συσκευασιών περιορισμένης έκδοσης με προσφορές σε πελάτες σε βασικά σημεία κατά τη διάρκεια του έτους. Όλα αυτά μπορούν να συνδεθούν με τον συνολικό σχεδιασμό της συσκευασίας σας.

Σχεδιάζοντας την Τέλεια Συσκευασία

Με όλα τα δομικά στοιχεία στη θέση τους, είστε πλέον έτοιμοι να σχεδιάσετε την τέλεια συσκευασία για το προϊόν σας. Τι βήματα χρειάζεται να κάνετε;

Βρείτε τη σωστή εταιρεία συσκευασίας

Πρώτα και κύρια, είναι σημαντικό να επιλέξετε τη σωστή εταιρεία συσκευασίας. Η κατάλληλη εταιρεία θα σας βοηθήσει να βρείτε την τέλεια συσκευασία για το προϊόν σας, να πληροί τα πρότυπα ποιότητας και να δείχνει εκπληκτική στα ράφια ή στο διαδίκτυο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει κριτικές και μελέτες περιπτώσεων πριν εγκατασταθείτε σε μια εταιρεία.

Επιλέξτε τη βασική σας συσκευασία

Μόλις βρείτε τη σωστή εταιρεία, μπορείτε στη συνέχεια να επιλέξετε τη συσκευασία που προτιμάτε. Υπάρχουν πολλά στυλ, σχήματα και υλικά για να διαλέξετε.

Εξετάστε τα διαφορετικά πλεονεκτήματα και τα οφέλη κάθε επιλογής πριν ολοκληρώσετε την επιλογή σας. Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε ένα δείγμα υπηρεσίας. Αυτό σας επιτρέπει να προσδιορίσετε εάν ένα μεταλλικό δοχείο, κασσίτερος ή σωλήνας από χαρτόνι είναι η σωστή επιλογή για το προϊόν σας, εξερευνώντας τα πάντα, από το μέγεθος μέχρι το εσωτερικό υλικό και τη συνολική ποιότητα.

Εξερευνήστε τις επιλογές προσαρμογής

Η επιλογή του σωστού πακέτου είναι συχνά μόνο η αρχή του ταξιδιού σχεδιασμού. Μπορείτε να προχωρήσετε περισσότερο για να διασφαλίσετε ότι το προϊόν σας ξεχωρίζει με μια μαγευτική τελική παρουσίαση. Ο ευκολότερος τρόπος για να προσαρμόσετε ένα κουτί είναι με μια ετικέτα. Μπορείτε να επιλέξετε μια ετικέτα που ταιριάζει όμορφα με το προϊόν σας, από εικόνες μέχρι γραμματοσειρά και σχήμα. Όλα αυτά τα στοιχεία μπορούν να συνδυαστούν για να δημιουργήσουν ένα κερδοφόρο πακέτο που μετατρέπει τους πελάτες.

Συχνές ερωτήσεις για το σχεδιασμό συσκευασίας

Τι είναι ο σχεδιασμός συσκευασίας;

Ο σχεδιασμός της συσκευασίας είναι όπου η μορφή, το χρώμα, το υλικό, οι εικόνες, οι πληροφορίες και άλλα σχεδιαστικά στοιχεία συμπλέκονται άψογα για να δημιουργήσουν το τέλειο πακέτο για κάθε προϊόν. Είναι ένας όμορφος συνδυασμός μάρκετινγκ, διαφήμισης και πωλήσεων.

Ποια είναι τα βασικά στοιχεία του καινοτόμου σχεδιασμού συσκευασίας;

Τα χρώματα, τα γραφικά, η τυπογραφία και η μορφή θεωρούνται ευρέως τα βασικά στοιχεία του σχεδιασμού της συσκευασίας.

Ποια είναι τα παραδείγματα σχεδιασμού συσκευασίας;

Υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα εξαιρετικού σχεδιασμού συσκευασίας που έχουν αναδιαμορφώσει τον κόσμο του μάρκετινγκ. Ένα παράδειγμα είναι η Coca-Cola, η οποία επέλεξε ένα μοναδικό σχήμα για τη συσκευασία των προϊόντων της που είναι συνώνυμο της μάρκας εδώ και δεκαετίες. Η Apple, από την άλλη, είναι ο κύριος του μινιμαλιστικού σχεδιασμού συσκευασιών.

Χρειάζεστε έναν επαγγελματία σχεδιαστή πακέτων;

Εάν ετοιμάζεστε να λανσάρετε ένα νέο προϊόν, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μια επαγγελματική υπηρεσία σχεδιασμού συσκευασίας κατά παραγγελία. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε συσκευασία που είναι εντελώς μοναδική για την επωνυμία σας, βοηθώντας σας να ξεχωρίζετε έναντι των ανταγωνιστών. Απλώς σκεφτείτε εάν το πρόσθετο κόστος θα παρέχει τη σωστή απόδοση επένδυσης ή εάν μπορείτε να επιτύχετε τον ίδιο αντίκτυπο με τις ετικέτες.

Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την τελειοποίηση του σχεδιασμού της συσκευασίας σας, επικοινωνήστε με την ομάδα μας. Θα χαρούν να σας βοηθήσουν περαιτέρω.


μπορεί να σου αρέσει επίσης Προβολή όλων

Pressitins with colourful labelling

Ανακαλύψτε τα μυστικά του εξαιρετικού σχεδιασμού συσκευασίας

Ανακαλύψτε το καλύτερα φυλαγμένο μυστικό μάρκετινγκ!

dog with pet food and pet food packaging

Ανακαλύψτε την Ιδανική συσκευασία τροφών για κατοικίδια για νόστιμες λιχουδιές

Επιλέξτε την τέλεια συσκευασία τροφών για κατοικίδια.

Cardboard cosmetic packaging

Τα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα των σωλήνων αποσμητικού από χαρτόνι

Ανακαλύψτε μια καινοτόμο λύση συσκευασίας για τα καλλυντικά σας.